۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۹
با وجود تیم‌های متمول شرایط بسیار سختی داریم؛

فضلی: امیدوارم با حل شدن مشکلات شرایط‌مان بهتر شود

سرمربی تیم فوتبال ۹۰ ارومیه گفت: مشکلات تیم همچنان پابرجاست و تا به امروز هیچ گشایشی در حل این مشکلات روی نداده از اینرو از امروز دیگر در مورد این موضوع صحبت نمی‌کنم.
کد خبر: ۱۱۰۸۹۷
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ فرهاد فضلی پس از باخت تیمش مقابل تیم شاهین شهرداری بوشهر اظهار داشت: شاهد بازی خوبی بودیم و با توجه به اینکه هر ۲ تیم برای برد به زمین آمده بودند مسابقه در تمام لحظات بازی نزدیک پیگیری شد.

وی با اشاره به اینکه بازیکنان ۹۰ برای برد هم‌قسم شده ‌بودند، گفت: در نیمه اول از بازی تیم رضایت نداشتم ولی با صحبت‌هایی که در بین دو نیمه انجام دادم، عملکردمان بهتر شد و علی‌رغم دریافت گل از روی یک ضربه ایستگاهی و از روی تجربه بازیکنان تیم حریف، تلاش زیادی برای رسیدن به گل و به تساوی کشاندن بازی انجام دادیم ولی موفق نبودیم.

سرمربی ۹۰ ارومیه اضافه کرد: از عملکرد تمام بازیکنان رضایت دارم و امیدوارم با حل شدن مشکلات تیم به‌خصوص بازشدن پنجره نقل و انتقالات شرایط‌مان بهتر شود.

وی حل شدن مشکل تیم ۹۰ را تنها پرداخت بدهی دانست و افزود: تا به امروز هیچ اتفاقی برای حل این مشکل روی نداده و این مشکل به قوت خود باقیست.

فضلی ادامه داد: فوتبال امروز با فوتبال دهه ۸۰ تفاوت زیادی پیدا کرده به طوری که حتی در لیگ دسته یک با وجود تیم‌های متمول شرایط بسیار سختی حاکم است و نمی‌توان با اتکا به بازیکنان جوان و بدون جذب مهره‌های باتجربه به نتیجه مدنظر رسید.