۲۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۵

بچاری: با تفکرات فنی قلعه نویی آشنا هستیم

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: مردم آبادان همواره به دنبال دیدن فوتبال زیبا هستند ولی کادر فنی علاوه بر انجام بازی زیبا به دنبال کسب سه امتیاز نیز هست.
کد خبر: ۱۱۰۹۱۲
بچاری: با تفکرات فنی قلعه نویی آشنا هستیم
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ مرتضی چاری، مربی صنعت نفت آبادان در مورد دیدار برابر استقلال به خبرنگار دی اسپورت گفت: با توجه به آنالیزی که از بازی‌های گذشته استقلال انجام دادیم، می دانستیم که این تیم می آید که خیلی زود به گل دست پیدا کند. بر همین اساس سعی کردیم در ۴۵ دقیقه اول بازی را کنترل کنیم و به همین دلیل توپ را به حریف داده و فضاها را مسدود کردیم و توانستیم به خواسته خود دست پیدا کنیم.

در نیمه دوم تفکرات خودمان را تغییر داده با تعویض‌هایی که انجام دادیم تیم را با تغییر تاکتیک و هجومی روانه مسابقه کردیم و توانستیم با در اختیار گرفتن میانه میدان، فرصت های زیادی را روی دروازه حریف خلق کنیم ولی متاسفانه روی یک غافلگیری گل اول را دریافت کردیم. پس از گل فرصت‌های خوبی ایجاد کردیم که توانستیم جدا از به تساوی کشاندن مسابقه یک گل را هم وارد دروازه استقلال کنیم که متاسفانه با اشتباه داوری مردود اعلام شد ولی باز هم خدا را شکر می کنیم که این دیدار با تساوی به پایان رسید.

مربی صنعت نفت در مورد گلی که داور مسابقه آن را مردود اعلام کرد،گفت: طبق نظر همه کارشناسان گلی که زدیم درست بود و حتی شما یک کارشناس را هم پیدا نمی کنید که این گل را آفساید اعلام کرده باشد. انشالله روزی برسد که در فوتبال ایران حق به حقدار برسد.

وی با بیان اینکه در ابتدای فصل مشکلات شدید مالی گریبان صنعت نفت را گرفته بود، ادامه داد: پس از اتفاقاتی که در ابتدای فصل برای صنعت نفت افتاد و مقرر شد مالکیت باشگاه از زیر نظر پالایشگاه خارج شود، همه اعضای هیئت مدیره استعفا دادند که این موضوع کار را برای همه سخت کرد ولی خوشبختانه با تلاش مسئولین شهری و پیشکسوتان، باشگاه صنعت نفت به مدت دو سال دیگر تحت اختیار پالایش و پخش قرار گرفت و همین موضوع موجب شد تا با درایت هیئت مدیره و شخص آقای عیسی زاده مدیرعامل باشگاه، تیم خیلی زود جمع و جور شود.

بچاری در مورد تیم خوبی که صنعت نفت روانه مسابقات کرد و همچنین نگاه آبادانی ها به این فصل، گفت: پس از اینکه کادر فنی معرفی شد برای ساختن تیم نیاز به زمان داشت ولی با این وجود با توجه به بازیکنانی که جذب کرده بودیم توانستیم در پنج هفته اول امتیازات خوبی کسب کنیم. به هر حال با توجه به اتفاقاتی که در ابتدای فصل رخ داده بود بازیکنان زیادی از جمع ما خارج شدند و شرایط ما را کمی سخت کردند ولی با این حساب نمی توانم بگویم که برای سهمیه تلاش می کنیم ولی قول می دهم که با همین بازیکنان جوان نیم نگاهی به رتبه های بالای جدول داشته باشیم و اگر زمان کافی به ما بدهند تیمی را آماده می کنیم که برای فوتبالدوستان مانند صنعت نفت دهه ۷۰ باشد.

مربی صنعت نفت در مورد دیدار برابر گل گهر گفت: ما با تفکرات فنی و روحی روانی آقای قلعه‌نویی آشنا هستیم. آقای قلعه‌نویی همیشه در ابتدای فصل بازیکنان اسم و رسم دار زیادی را جذب میکند و تاکتیک ایشان هم با توجه به سال‌ها کاری که در استقلال و سپاهان انجام داده اند مشخص است. ما بر اساس آنالیز نقاط ضعف و قوت حریف و توانایی بازیکنان خودمان تمرینات را پیگیری کردیم و می توانم بگویم صنعت نفت درجهنم آبادان به سادگی امتیاز از دست نخواهد داد. مردم آبادان همواره به دنبال دیدن فوتبال زیبا هستند ولی کادر فنی علاوه بر انجام بازی زیبا به دنبال کسب سه امتیاز نیز هست.

وی در مورد اینکه آیا شکست گل‌گهر در هفته گذشته برابر پیکان می تواند موجب تضعیف روحیه بازیکنان سیرجانی شود، گفت: قطعاً شکست در روحیه تیمی تاثیر می گذارد ولی تیم های متوسط و رو به پایین بیشتر از این مسئله آسیب می بینند. این موضوع در تیم‌هایی مانند گل گهر که از کادر فنی و بازیکنان با تجربه ای بهره می برد، نمی‌تواند تاثیر گذار باشد و بیشتر مانند تیغ دولبه است، به طوری که تیم های این چنینی به دنبال برد پرگل و خارج شدن بحران هستند.

مربی صنعت نفت در مورد عدم حضور هواداران در ورزشگاه ها گفت: نبود هواداران در ورزشگاه ها دو اتفاق را به دنبال دارد. اولی اینکه تیم‌هایی مانند صنعت نفت که همواره بازی هایشان را در حضور هواداران برگزار می‌کردند و با شور و شعف آنها رابطه تنگاتنگ ایجاد کرده بودند متضرر خواهند شد و دوم اینکه تیم‌هایی که هیچوقت هوادار نداشته و از داشتن یار دوازدهم بی بهره بودند در حال حاضر از این موضوع سود می‌برند زیرا تیم های با هوادار هم نمیتوانند در حضور مشوقین خود به میدان بروند. ولی به هر حال این اتفاق رخ داده و تنها می‌توانیم دعا کنیم که هر چه زودتر از این بیماری خلاص شویم.
ترند های روز