۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۶
اختصاصی دی اسپورت

عقاب گرگان در اندیشه حضور پرقدرت در لیگ سه کشور

تیم فوتبال عقاب گرگان قصد دارد با خرید امتیاز در مرحله دوم لیگ دسته سوم کشور حضور داشته باشد.
کد خبر: ۱۱۰۹۱۸
عقاب گرگان در اندیشه حضور پرقدرت در لیگ سه کشور

به گزارش دی اسپورت، شنیدها حاکی است باشگاه عقاب گرگان برای حضور در مرحله دوم لیگ دسته سوم کشور قصد دارد با خرید امتیاز یک تیم دسته سومی وارد رقابت‌ها شود تا استان گلستان شاهد حضور یک نماینده در این مرحله باشد. 

جواد عزیزی مالک و مدیر عامل این باشگاه بامداد امروز در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار دی اسپورت با تأیید این خبر گفت: از مدت‌ها بود که تصمیم داشتیم برای خدمت به جوانان این خطه وارد عرصه تیمداری در سطح کشور شویم و از اینرو با صحبت‌ها و جلسات متعددی که با استاندار گلستان داشتیم عزمی همگانی برای این حرکت زده شد و طی روزهای آینده با صحبت‌های که با یک باشگاه دسته سومی انجام دادیم انشاالله با خرید امتیاز وارد مرحله دوم لیگ دسته سوم کشور خواهیم شد. 

وی تصریح کرد: در این خصوص امروز نیز جلسه نهایی با استاندار گلستان خواهیم داشت تا در خصوص کادر فنی و همچنین تکلیف هزینه‌ها صحبت‌های داشته باشیم. 

عزیزی با بیان اینکه تیم داری در سطح فوتبال کشور با توجه به مشکلات اقتصادی سخت خواهد بود بیان کرد: با وجود مشکلات مالی موجود می‌طلبد که مسئولین استان و شهرستان پای کار باشند و در این راه سخت همراه ما باشند تا بتوانیم خدمتی به جوانان استان و شکوفایی استعدادهای فوتبال گلستان داشته باشیم. 

به گزارش دی اسپورت، علیرضا آلوستانی مربی با تجربه فوتبال کشورمان که سابقه حضور در تیمهای همچون شاهین بوشهر، اتکا گرگان و دارایی بندر گز را در کارنامه دارد هدایت تیم فوتبال عقاب گرگان در لیگ دسته سوم کشور را بر عهده خواهد داشت.

ترند های روز