۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۳
اختصاصی دی اسپورت

مدیر فنی قشقایی استعفاء داد+ متن استعفاء/ بانوان شیرازی رقابت ها را ادامه خواهند داد

مدیر فنی تیم فوتبال بانوان قشقایی شیراز از سمت خود استعفاء ولی با این حال اظهار داشت که این تیم رقابت های خود را ادامه خواهد داد.
نویسنده : محمد زائری
کد خبر: ۱۱۰۹۵۶
مدیر فنی قشقایی استعفاء داد+ متن استعفاء/ بانوان شیرازی رقابت ها را ادامه خواهند داد

به گزارش دی اسپورت، سرویس فوتبال بانوان، در روزهای اخیر خبری مبنی بر انصراف باشگاه قشقایی شیراز از ادامه رقابت‌های لیگ برتر بانوان به گوش رسید که برای صحت این خبر با نیما ایوبی مدیر فنی این گفتگویی انجام دادیم که وی به خبرنگار دی اسپورت گفت: قشقایی از ادامه رقایت‌ها انصراف نخواهد داد ولی مشکلات مالی شدیدی داریم که من به همراه بدنساز تیم استعفاء دادیم. 

به گزارش دی اسپورت متن استعفاء ایوبی که در اختیار خبرگزاری قرار داده به شرح زیر می‌باشد: 
اینجانب نیما ایوبی عضو کادرفنی باشگاه بزرگ قشقایی شیراز از زمانی که مسئولیت فنی فوتبال بانوان قشقایی را پذیرفتم سعی کردم که تمامی تمرکزم به فوتبال و پیشرفت این تیم باشد. 


حمایت و پشتیبانی کامل دکتر نجف‌پور و آقای طهماسبی به همراه هواداران واقعی قشقایی که در تمامی زمان‌ها با محبت‌هایشان شرمنده‌ام می‌کردند موجب شد تا تیم بانوان قشقایی که از هم گسیخته بود را در کمترین زمان ممکن جمع کنیم و با جوانان و ستاره‌های جوان در جمع مدعیان تا دندان مسلح قرار گرفته و در مسابقات لیگ برتر بانوان شرکت کنیم. 


متاسفانه این تیم از جدول مسابقات کنار گذاشته شده بود و اجازه شرکت در مسابقات را نداشت که با پیگیری‌های بسیار و لطف جانب آقای دکتر نجف‌پور اجازه حضور داده شد ولی زمان از دست رفته بود و بازیکنی جذب نشده بود و سه روز فرصت تا بازی با ملوان در انزلی داشتیم و هر طور شده با تلاش و کمک دوستان تیم را جمع کردیم که بسیاری از این بازیکنان سابقه حضور در لیگ برتر را نداشتند و با دو روز تمرین در زمین غیر استاندارد به انزلی رفتیم. 


مشکلات از آنچه شما فکر می‌کنید بیشتر بود. مشکلات بسیاری وجود دارد که اراده‌ای برای حل آن توسط ارگان‌ها و مسئولان ورزشی شهر شیراز نیست و فقط به مدیران باشگاه قشقایی وعده دادند که هیچکدام عملی نشده است. 


حال با این شرایط موجود و راه دشوار ادامه همکاری برای اینجانب میسر نبوده و در حال حاضر و با توجه به سیاست‌های باشگاه و تردید آنان ترجیح دادم تا با استعفای خود دست مسئولان باشگاه را باز بگذارم تا در انتخاب سرمربی مورد نظر خود در کمترین زمان ممکن به نتیجه برسند تا تیم تا پیش از شروع نیم فصل وارد مشکلات نشود. 

مدیر فنی قشقایی استعفاء داد+ متن استعفاء/ بانوان شیرازی رقابت ها را ادامه خواهند داد

موفقیت قشقایی آرزوی قلبی‌ام است که امیدوارم در پایان این مسابقات به آنچه سزاوارش است دست پیدا کند. 


از تمای ارکان باشگاه و بازیکنان و همکارانم خصوصا خانم ندا روستا، خانم مینا موسوی زنوزی و خانم موسوی سرپرست تیم عذرخواهی می‌کنم که نتوانستم حضوری در خدمتشان باشم به این دلیل که توان رویارویی و خداحافظی با آنان را نداشتم. 


یاشاسین قشقایی که یکی از بهتران دوران زندگی‌ام را در این شهر سپری کردم. 

ارادتمند شما نیما ایوبی

۱۳۹۹/۹/۲۳