۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۸
شهرداری آستارا با اشجاری بر سر زبان‌ها افتاد؛

سزاوار: برای موفقیت تیم شهرم دست به هر کاری میزنم

سرمربی شهرداری آستارا گفت: برای من خیلی زود است که به عرصه مربیگری وارد شوم فکر نمی کنم چنین چیزی صورت بگیرد اما من برای موفقیت تیم شهرم دست به هر کاری میزنم و تابع باشگاه هستم.
کد خبر: ۱۱۰۹۹۲
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ یاشین سزاوار کاپیتان تیم فوتبال شهرداری آستارا در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار دی اسپورت در خصوص انتخابش به عنوان سرمربی موقت این تیم اظهار داشت: واقعیت این است که در حال حاضر از جدایی حسن اشجاری از تیم شوکه شده ام. من سابقه مربیگری ندارم ولی چون تیم، تیم شهرم است و بازوبندی کاپیتانی آن را بر بازویم می بندم عقل حکم می کند که هر چه در توان دارم برای تیم شهرداری آستارا کمک کنم.

سزاوار ادامه داد: تابع باشگاه هستم اما وظیفه سنگینی را به من محول کرده اند. آقای اشجاری در این چند سال برای تیم ما زحمت کشیدند و برای اولین بار شهرداری آستارا را به رقابت های لیگ دسته دوم و اول رساندند و به کل ایران معرفی کرد.

سرمربی موقت شهرداری آستارا در پاسخ به این سوال که آیا از جدایی اشجاری و انتخاب اش به عنوان سرمربی اطلاع داشت گفت: من در جلسه ای که مدیرعامل باشگاه با ایشان برگزار کردند نبودم اما با توجه به ارتباط نزدیکی که با آقای اشجاری دارم می دانستم که اتفاقات بدی در حال رخ دادن است. 

وی در مورد بازی استقلال ملاثانی بیان داشت: استقلال ملاثانی فصل گذشته در لیگ دسته دوم با ما هم‌گروه و تنها تیمی بود که تیم ما را در آستارا شکست داد‌. این تیم، تیم دونده و خوبی است ما شناخت کافی از تیم استقلال ملاثانی داریم و خودم آشنایی کامل از بازیکنانش دارم. اما در مقابل بازیکنان تیم ما به خاطر جدایی آقای اشجاری شوکه شده اند ولی با این وجود در جلسه تمرینی قبل از بازی با انگیزه ظاهر شده و هم قسم شدند تا در این هفته نتایج خوبی را کسب کنند.

سزاوار ادامه داد: اکثر بازیکنان ما بومی و از استان گیلان هستند و همین بومی بودن آنها اتحاد و انجسام خاصی را در تیم ایجاد کرده است. با اینکه با نظر اشجاری به تیم اضافه شده بودند و به نوعی شاگردان ایشان محسوب می شوند اما پایبند قراردادشان هستند. ما هم به عنوان بزرگ تیم و کادرفنی باید کاری کنیم که بازیکنان از شرایط روحی و روانی فعلی خارج شوند.

ایشان در پاسخ به این پرسش که آیا جدایی حسن اشجاری از تیم بر روی بازیکنان تاثیر منفی خواهد گذاشت اظهار داشت: طبیعی است که تاثیرات خود را روی بازیکنان بگذارد. اکثر بازیکنان تیم به ایشان وابسته بودند ولی امروز در تمرین حرفه ای بودن‌شان را با انگیزه، اتحاد و انسجام خود نشان دادند.

سرمربی موقت شهرداری آستارا در پاسخ به این سوال که احتمال دارد در صورت کسب نتیجه مطلوب در بازی فردا به عنوان سرمربی در این تیم تا پایان فصل ابقاء شود گفت: برای من خیلی زود است که به عرصه مربیگری وارد شوم فکر نمی کنم چنین چیزی صورت بگیرد اما من برای موفقیت تیم شهرم دست به هر کاری میزنم و تابع باشگاه هستم.

وی در پایان گفت: از آقای اشجاری بابت زحمات هایش که در این چند سال برای تیم شهرداری آستارا کشید تشکر می کنم. از ابتدای حضورشان در این تیم من در کنارشان بودم و به عینه شاهد بودم که چه زحماتی برای این تیم کشیدند. تیم شهرداری آستارا در این چند سال با حسن اشجاری بر سر زبان مردم ایران افتاد من بهترین ها را برای ایشان آرزو می کنم.