۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۹

عملکرد خیره کننده میری در مس

مس کرمان با پیروزی ۱-۰ برابر نود ارومیه به صدر جدول نزدیک شد.
کد خبر: ۱۱۱۰۳۷
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ پیمان میری با گلزنی در بازی برابر نود ارومیه موفق شد عنوان تاثیرگذارترین بازیکن مس را از آن خود کند.

در زیر به صورت اجمالی عملکرد پیمان میری را می خوانید.

میری که در واپسین روزهای نقل و انتقالات به کرمان رفته و قراردادش با این تیم را نهایی کرد، در بازی برابر گل ریحان با وجود اینکه از ابتدا به میدان نرفته بود، یک پاس گل داد تا این مسابقه با تساوی ۱-۱ به پایان برسد.

مس در بازی دوم مقابل شاهین بوشهر به میدان رفت و توانست با گلزنی پیمان میری علاوه بر کسب سه امتیاز، اولین برد خود را جشن بگیرد.
 
مهاجم ریزنقش مسی ها در بازی سوم برابر شهرداری آستارا برای دومین بار در نقش سازنده ظاهر شد و درست در زمانی که بازی گره خورده بود با سانتر بی نقصش پایه گذار گل برتری تیمش شد که توسط بابا محمدی وارد دروازه حریف شد.

مهاجری و شاگردانش در هفته چهارم برابر فجر شهید سپاسی اولین باخت خود را تجربه کردند ولی با این وجود پیمان میری موفق شد یک پنالتی از مدافعان حریف بگیرد که هم تیمی اش نتوانست آن را تبدیل به گل کند.

پیمان میری در بازی هفته پنجم هم به مانند چهار دیدار گذشته عملکرد تحسین برانگیزی از خود به نمایش گذاشت، به طوری که در بازی برابر نود ارومیه موفق شد با گل سه امتیازی خود، شادی را به اردوی کرمانی ها هدیه دهد تا به این ترتیب عنوان تاثیرگذارترین بازیکن مس در پنج هفته ابتدایی لیگ را از آن خود کند.