۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۹

بدشانسی گل ریحان با مصدومیت هافبک تنومند / ابهام در رسیدن حسینی به بازی با بادران

حضور هافبک تنومند گل ریحان در دیدار برابر بادران در هاله ای از ابهام قرار دارد.
کد خبر: ۱۱۱۱۸۶
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ تیم فوتبال گل ریحان البرز در هفته ششم رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور با یک گل مغلوب تیم استقلال ملاثانی شد تا زنگ خطر بیش از پیش برای این تیم به صدا درآید.

گل ریحان در شرایطی پا به این مسابقه گذاشت که چند بازیکن تاثیرگذار خود چون حسین خیری، امید جهانبخش و علی الخصوص سیدعلی حسینی هافبک تنومند خود را که به خوبی توانسته بود در چند هفته ابتدایی لیگ یک کمربند میانی تیمش را بیمه کرده و نمایش قابل قبولی را داشته باشد در اختیار نداشت.

حسینی باتجربه که سابقه بازی در لیگ برتر کشور آلبانی را در کارنامه خود دارد در 3 دیدار اخیر گل ریحان غایب بزرگ تیمش بود و غیبتش در بازی های اخیر این تیم کاملا مشهود و قابل محسوس بود.

غیبت حسینی در 3 بازی اخیر گل ریحان سبب شد تا این تیم به شدت از نبود این هافبک تنومند که به خوبی می تواند در میانه میدان رهبر تیمش باشد لطمه ببیند و کادرفنی گل ریحان نیز مجبور شد در چند بازی اخیر دست به تغییر سیستم بزند.

کرجی ها در 3 بازی اخیر علاوه بر اینکه گریبانگیر بدشانسی در نتیجه گیری شدند. سیدعلی حسینی را نیز به دلیل مصدومیت از دست دادند تا همه چیز دست به دست هم دهد تا گل ریحان در بازی های خارج از خانه برابر تیم های چوکا تالش و استقلال ملاثانی متحمل شکست شود و تنها برابر خوشه طلایی آن هم در خانه و با نتیجه یک بر صفر به پیروزی برسد.

البته بدشانسی های گل ریحان همچنان تمامی ندارد چرا که گویا تلاش های زیاد کادر پزشکی گل ریحان برای رساندن بازیکنان مصدوم پاسخ نداده و با این اوصاف سیدعلی حسینی برای بازی مهم و حساس هفته هفتم برابر بادران نخواهد رسید.