۰۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۷
آوالان کامیاران 0 - 1 اسپاد تهران

فرصت طلبی اسپادی ها با تعویض طلایی در کامیاران

در هفته دوم مسابقات لیگ دسته دوم گروه اول آوالان کامیاران در خانه خود با یک گل مغلوب اسپاد تهران شد.
کد خبر: ۱۱۱۲۴۹
به گزارش وب سایت دی اسپورت، در چارچوب هفته دوم مسابقات لیگ دسته دوم باشگاه های کشور آوالان کامیاران در ورزشگاه آزادی این شهر میزبان اسپاد تهران بود که در پایان با یک گل مغلوب این تیم شد.

این دیدار با ۵ دقیقه تاخیر آغاز شد و از همان ابتدا آوالانی ها خطرناک ظاهر شدند و دقیقه۲بازی روی یک ضربه آزاد از پشت محوطه جریمه چیزی نمانده بود شاهد یکی از گل های زود هنگام لیگ دو در این فصل باشیم که با بدشانسی توپ از نزدیک ترین فاصله ممکن از کنار دیرک دروازه به بیرون رفت.

بعد از این ضربه خطرناک آوالانی ها که انگیزه گرفته بودند نبض بازی را در دست گرفتند ولی این تسلط به بازی زهر کافی برای به گل رسیدن را نداشت.

دقیقه22: بازی بازیکنان اسپاد تهران که رفته رفته خود را در زمین پیدا کرده بودند روی یک ارسال از سمت چپ چیزی نمانده بود دروازه آوالانی ها را باز کنند که سنگربان آوالان توپ را لحظه آخر و در آستانه گل شدن بیرون کشید هرچند که اسپادی ها اعتقاد داشتند توپ از خط دروازه عبور کرده است.

دقیقه30: آوالانی ها روی یک ضربه آزاد پشت محوطه جریمه و دفع ناقص علی شیرزاده به گل رسیدند ولی کمک داور این گل را آفساید اعلام کرد.

سرمربی تیم اسپاد تهران بارها به داور بازی اعتراض می کرد و حتی پیراهن سورمه ای ها (آوالان کامیاران)و پیراهن سبزها (داوران بازی)را هم تیمی خطاب می کرد که داور وسط و داور چهارم هیچ واکنشی نسبت به این موضوع نشان نمی دادند.

هرچه که در ابتدای نیمه دوم دو تیم با برنامه وارد زمین شدند و فوتبال زیبایی را به نمایش میگذاشتند ولی رفته رفته بازی به جانب احتیاط و کسل کنندگی کشیده شد.

دقیقه58: روی اشتباه در آفساید گیری بازیکنان آوالان چیزی نمانده بود سیاوش بهرامی در یک موقعیت خوب گل اول اسپاد را به ثمر برساند که با واکنش خوب فرهاد محمدی توپ راهی کرنر شد.

دقیقه75: در صحنه مشکوک داخل محوطه جریمه اسپاد، بازیکنان آوالان اعتقاد داشتند در برگشت توپ به دست مدافع اسپاد برخورد کرده ولی داور مسابقه چنین اعتقادی نداشت که باعث شد کادر آوالان اعتراض خود را نسبت به این موضوع نشان دهند.

دقیقه86: جایی که بازیکنان آوالان به خوبی یارگیری نکرده بودند این سعید کوشکی تعویض طلایی اسپادی ها بود  که توانست با یک ضربه سر حساب کار را  یک بر صفر به سود اسپاد کند.

دقیقه 92: درحالی که آوالانی ها حملات پر دامنه ای روی دروازه اسپاد ترتیب می دادند روی یک ضد حمله چیزی نمانده بود کوشکی در موقعیتی تک به تک گل دوم خود و اسپاد را به ثمر برساند که این توپ با بدشانسی به دیرک دروازه آوالان برخورد کرد و راهی بیرون شد.

در ثانیه های پایانی بازی آوالان چسبیده به محوطه جریمه اسپاد صاحب یک ضربه آزاد شد که این شوت با کمترین اختلاف ممکن از کنار دروازه به بیرون رفت تا آه از نهاد کادر و معدود تماشاگران کامیارانی که از بالای ساختمان های اطراف نظاره گر بازی بودند برخیزد.

با این پیروزی اسپاد تهران به رده چهارم جدول صعود کرد و آوالان بدون امتیاز در رده سیزدهم جدول گروه نخست لیگ دسته دوم قرار گرفت.
خبرنگار:علیرضا یاوری