۱۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۱
بادران اسیر اشتباهات داوری، 2 پنالتی مسلمی که سوخت؛

سلیمانی: داور باید 2 خطای پنالتی به سود بادران اعلام می کرد

کارشناس داوری کشور اشتباهات تاثیرگذار داوری در دیدار دو تیم گل ریحان و بادران را تایید کرد.
کد خبر: ۱۱۱۲۸۷
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ غلام سلیمانی کارشناس داوری که امروز مهمان برنامه فوتبال یک شبکه ورزش بود با بازبینی صحنه های داوری بازی گل ریحان و بادران مهر تاییدی را برای اشتباهات تاثیرگذار داوری این دیدار زد و در خصوص عملکرد تیم داوری این دیدار اظهار داشت: داور باید در دو صحنه به سود بادران اعلام پنالتی می کرد در صحنه اول دو اتفاق می افتد اتفاق اول این است که بازیکن قرمز (گل ریحان) قصد زدن توپ را در محوطه جریمه دارد که در انجام این کار موفق است اما در لحظه آخر وقتی بازیکن سفید (بادران) مقابل بازیکن قرمز (گل ریحان) می آید بازیکن قرمز با ناحیه آرنج خود ضربه ای به کمر بازیکن سفید وارد کرده که باعث سرنگونی وی می شود که بایستی داور اعلام پنالتی می کرد.

سلیمانی در خصوص صحنه دوم در محوطه جریمه بادران نیز گفت: این صحنه کاملا واضح است و تعجب می کنم که چرا آقای جنگی این صحنه را خطای پنالتی تشخیص نداد. کمک وی نیز به صحنه نزدیک بود و می توانست به خوبی کمک اش کند. دروازه بان هیچ شانسی برای ضربه زدن به توپ را ندارد و فقط پای بازیکن را می زند. نوع خطای دروازه بان به گونه ای بود که داور می توانست یک کارت زرد به وی نشان دهد.

کارشناس داوری کشور در خصوص صحنه گل تساوی بادران که داور این گل را مردود اعلام کرد، گفت: با توجه به اینکه زوایای فیلم صحنه به صورت کامل در اختیار نیست تشخیص دادن صحنه سخت است ولی با توجه به نوعی که مهاجم بادران به توپ می رسد نشان می دهد که آفساید نیس
ترند های روز