۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۶
در گفتکو با وب سایت دی اسپورت؛

جعفری: به هیچ تیمی در گچساران باج نخواهیم داد

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران گفت: با تمام قدرت به مصاف شهرداری همدان می رویم و سراسر هجومی به مصاف این تیم خواهیم رفت و مطمئن باشید به هیچ حریفی در گچساران باج نخواهیم داد.
کد خبر: ۱۱۱۲۹۴
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ جهانبخش جعفری سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار دی اسپورت اظهار داشت: متاسفانه ۴۸ ساعت سفر طاقت فرسا با اتوبوس تا رشت داشتیم و بدلیل خستگی، نیمه اول را به حریف دادیم اما رفته رفته صاحب توپ و میدان شدیم، اگر کمی خوش شانس بودیم بازی را به تساوی میکشاندیم.

وی افزود: پس از بازگشت به گچساران، دو روز استراحت دادیم و سپس با آغاز تمرینات فقط شروع به ریکاوری کردیم. ما اتفاقات دیدار با سپید رود را فراموش کردیم و با اضافه شدن تمام بازیکنان به اردو، آماده دیدار با شهرداری همدان هستیم‌.

جعفری تاکید کرد: ما با تمام قدرت به مصاف شهرداری همدان می رویم و سراسر هجومی به مصاف این تیم خواهیم رفت و مطمئن باشید به هیچ حریفی در گچساران باج نخواهیم داد.

سرمربی نفت و گاز در خصوص جوانگرایی فصل اخیر گفت: در تمام تیم هایی که حضور داشتم به جوانان توجه ویژه ای داشتم‌‌. گچساران هم بدلیل  داشتن بازیکنان فوتبال بلد، تیمی با میانگین سنی  ۲۳ سال بستیم. با شرایط موجود مطمئنا شاهد نسل جدیدی از بازیکنان گچسارانی در فصل پیش رو خواهیم بود.

وی در خصوص قضاوت داوران در دو هفته ابتدایی گفت: خوشبختانه شاهد قضاوت باکیفیت داوران جوان در دو هفته اخیر بودیم. باید به مسولین کمیته داوران بابت این جسارت و جوانگرایی تبریک گفت و برایشان در ادامه راه آرزوی موفقیت دارم.

وی در انتها گفت: خوشبختانه با وجود مشکلات مالی فراوانی که داریم همه مسولین بسیج شده اند بهترین شرایط را فراهم کنند. جا دارد از تمام هواداران و همه کسانی که همه جوره از ما حمایت میکنند تشکر کنم.
ترند های روز