۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۷
داور در دو صحنه در حق ما اجحاف کرد؛

فشنگچی: مطمئنم به صدر جدول باز می گردیم

کاپیتان تیم فوتبال هوادار تهران گفت: مطمئنا شرایط تیم ما در ادامه بهتر خواهد شد و بار دیگر به صدر جدول باز خواهیم گشت.
کد خبر: ۱۱۱۳۳۶
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ امیرحسین فشنگچی کاپیتان تیم فوتبال هوادار تهران پس از شکست تیمش مقابل آرمان گهرسیرجان اظهار داشت: بازی سختی بود به تیم آرمان گهر تبریک می گویم آنها بازی خوبی را ارائه دادند و در نهایت بازی را بردند. در مقابل تیم ما امروز نسبت به بازی های گذشته بدترین بازی را ارائه داد اما با این وجود نیمه دوم سوار بر بازی بودیم موقعیت های زیادی هم داشتیم و داور به نظرم در دو صحنه در حق ما اجحاف کرد.

فشنگچی افزود: قبل از به ثمر رسیدن گل دوم حریف بازیکن شان روی من مرتکب خطا شد اما داور اعلام خطا نکرد و همان توپ به گل تبدیل شد. و در صحنه دوم باید اعلام پنالتی می شد چرا که بازیکن آرمان گهر روی بازیکن ما خراب شد اما داور باز هم اعلام خطا نکرد تا ما نتیجه بازی را واگذار کنیم.

کاپیتان تیم فوتبال هوادار بیان داشت: مطمئنا شرایط تیم ما در ادامه بهتر خواهد شد و بار دیگر به صدر جدول باز خواهیم گشت.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تیم هوادار می تواند با بازگشت به صدر جدول مدعی صعود شود گفت: خدارو شکر در فصل جاری کادرفنی و مدیریت توانستند شاکله اصلی تیم را حفظ کرده و چند بازیکن به تیم اضافه کنند مطمئنا تیم هوادار پتانسیل برای صعود دارد ولی این مهم مستلزم این است که تیم ما اذیت نشود.

فشنگچی در مورد عملکرد تیم داوری و اعتراض به نحوه قضاوت وی نیز گفت: صحنه ای که اعتقاد داریم خطا بود صد در صد پنالتی بود و حتی کمک داور نیز در اعلام خطا دو دل بود. و همانطور که گفتم قبل از گل دوم حریف روی من خطا شد اما داور نگرفت. امیدوارم که دیگر چنین اشتباهات داوری رخ ندهد.