۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۶
امید آوران مشیز صفر - هرنگ جوان بستک هرمزگان صفر؛

توقف خانگی مشیز در روز اشتباهات داوری

تیم فوتبال امیدآوران مشیز کرمان در هفته نخست رقابت های لیگ دسته سوم باشگاه های کشور برابر هرنگ جوان بستک نماینده استان هرمزگان با تساوی بدون گل متوقف شد.
کد خبر: ۱۱۱۳۹۷
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ تیم فوتبال امید آوران مشیز جز محدود تیم های بود که زودتر از دیگر تیم ها تمرینات خود را زیر نظر سید محمد رسول حسینی مربی با دانش بومی خود را شروع کرده و با برنامه ریزی دقیق تمرینات و اردو های خود را زیر نظر داشت.

ظهر پنج شنبه همه چیز برای بازی دو تیم محیا شده بود تا دو تیم فوتبال خود را به نمایش بگذارند مشیزی ها برای آماده سازی ورزشگاه شهرداری تمام تلاش خود را به کار گرفته بودند و این ورزشگاه نیز آماده میزبانی مشیزی ها مورد تایید سازمان لیگ رسید تا اولین بازی رسمی مشیز در ورزشگاه شهرداری کرمان برگزار شود. چمن ورزشگاه شهرداری نیز یکی از بهترین و هموارترین چمن های استان به شمار می رود.

سید رسول حسینی در ترکیب خود از احمد عرب پور، مهدی بیت اللهی، امیرحسین ابراهیم پور، احمد حسن زاده، سامان شهریاری، مهدی دیانی، علی زارع، سجاد اسماعیلی، حامد منصورآبادی و سجاد مشکوه استفاده کرده بود

در مقابل اردشیر رسولی، عقیل پاکاری، مجتبی سلیمانی، احمد بیداد، علی خانگاه، حسین آگوش، علی باقری، محمدرضا گلزاری، جواد پناهی، حسین عبدی و حسین قهارپور در ترکیب هرنگ جوان بستک هرمزگان حضور داشتند.

در همان ابتدای بازی کاملا مشخص بود که تیم مشیز نسبت به تیم بستک برتری دارد و مشیز توپ و میدان را در اختیار گرفته بود و بستک نیز چیزی خواصی برای نمایش نداشت و فقط در زمین خود دفاع می کرد بستکی ها برای ضد حمله هم برنامه ای نداشتند و این موضوع کار مشیزی ها رو سخت تر کرده بود.

مشیزی ها در نیمه اول چندین موقعیت رو دروازه حریف ایجاد کردند و نتوانستند به خوبی از موقعیت های خود استفاده کنند تا نیمه اول با نتیجه صفر بر صفر به پایان برسد.

در نیمه دوم باز هم این مشیزی ها بودند که ابتکار عمل در دست داشتند و سراسر رو دروازه بستک حمله می کردند. بستک در این بازی خیلی خوش شانس بود که چندین موقعیت عالی مشیز تبدیل به گل نشدند.

در دقیقه ۷۵ حسن شفیعی داور این بازی به راحتی مهدی بیت اللهی را با کارت زرد دوم جریمه و اخراج می کند شفیعی می توانست با مدیریت خود تصمیم بهتری بگیرد و یا خطای که روی بیت اللهی صورت گرفته و داور نیز خطا را به نفع مشیز سوت زده است ولی داور این دیدار به راحتی مدافع مس را با یک کارت زرد جریمه میکند و کسی متوجه نشد چرا داور به این راحتی مدافع مشیز رو با کارت زرد جریمه کرد.

و در ادامه رو یک صحنه مشکوک داخل محوطه جریمه بستک، توپ با دست مدافع بستک برخورد می کند و داور به راحتی نیز از این صحنه عبور میکند در حالی که تمام حضار در ورزشگاه اعتقاد داشتند توپ به دست مدافع بستک برخورد کرده و داور می توانست یک پنالتی برای سبز پوشان مشیز بگیرد.

اما در دقیقه ۸۹ امین صابر مهاجم قد بلند مشیز رو ضربه ایستگاهی توپ را وارد دروازه بستک میکند و در این صحنه نیز نیز در عین ناباوری کمک دارو به راحتی پرچم خود را به نشانه آفساید بالا می گیرد تا گل صابر مردود اعلام شود. تما کسانی که در ورزشگاه حضور داشتند اذعان دارند که صابر قبل از مدافعان بستک رو هوا بلند شده و توپ ارسالی را وارد دروازه بستک کرده است اما آنچه در این بازی مشهود بود، داور با میزبان مهربان نبود.

مشیزی ها در حالی چهارشنبه ۲۴ دی ماه باید در اصفهان به مصاف تیم صنعت فولاد اصفهان برود که این هفته صنعت فولاد دو روز زودتر نسبت به مشیز بازی خود را برگزار کرده است و فرصت بهتری نسبت به مشیزی ها دارند تا ریکاوری و تمرینات خود را برگزار کنند.

این امید از سازمان لیگ میرود که در آینده برنامه ریزی بهتری انجام دهد و سعی شود بازی های هر گروه در یک روز برگزار شود تا عدالت برای همگان برقرار باشد.

نکته قابل توجه این دیدار اینکه قبل از این دیدار اعلام شده بود که بدون تماشاگر برگزار خواهد شد اما هواداران و علاقمندان زیادی پشت درب بسته ورزشگاه شهرداری حضور داشتند و نتوانستند به ورزشگاه ورود کنند.

گزارش: محمدحسین عرب