۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۵
هم با حریف مبارزه می کنیم هم با داور؛

خلیفه اصل: نمی دانم چرا داورها این گونه با تیم ما برخورد می کنند!

سرمربی تیم استقلال خوزستان گفت: هیچ موقع نسبت به عملکرد داوران اعتراض نکردم اما امروز به جرات می‌گویم که داور، ۲ امتیاز بازی را از ما گرفت.
کد خبر: ۱۱۱۴۴۲
خلیفه اصل: نمی دانم چرا داورها این گونه با تیم ما برخورد می کنند!
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ امیر خلیفه اصل پس از تساوی تیمش مقابل قشقایی شیراز در نشست خبری پس از بازی اظهار داشت: هر ۲ تیم بازی بسیار خوب و درگیرانه‌ای به نمایش گذاشتند و جا دارد از بازیکنان تیمم که با تمام وجودشان بازی کردند تشکر کنم. امروز توپ‌های ما تبدیل به گل نشد و در نهایت یک امتیاز گرفتیم.

خلیفه اصل ادامه داد: تاکنون در مورد داوری‌ها صحبت نکردم ولی امروز داور گل سالم ما را مردود اعلام کرد، همچنین در دقیقه ۹۰ بازیکن ما در محوطه جریمه حریف سرنگون شد اما داور پنالتی نگرفت. نمی‌دانم استقلال خوزستان چه گناهی مرتکب شده که این گونه با این تیم برخورد می‌کنند! در بازی با تیم چوکا تالش نیز گل سالم ما را آفساید اعلام کردند و امروز هم گل صد درصدی ما مردود شد.

سرمربی تیم استقلال خوزستان گفت: نمی‌دانم باید با تیم حریف مبارزه کنیم یا با داور بجنگیم. واقعا در حق مردم خوزستان اجحاف می‌شود لذا از کمیته داوران می‌خواهم دقت بیشتری کنند.

وی در خصوص بازی بیان کرد: تیم قشقایی بسیار بسته بازی می‌کرد اما با این وجود موقعیت‌های خوبی روی دروازه حریف خلق کردیم. آنها فشرده بازی می‌کردند و روی ضدحملات برنامه داشتند.