۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۵
نود ارومیه تیم دونده ای است؛

عاشوری: امروز روش بازی‌مان را تغییر داده بودیم / به جایگاه نود نگاه نکردیم

سرمربی تیم فوتبال بادران تهران گفت: با توجه به شرایط حریف قبل از بازی برنامه ریزی هایی را انجام داده بودیم. امروز در چیدمان تیم و روش بازی‌مان تغییراتی را انجام داده بودیم.
کد خبر: ۱۱۱۴۵۳
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ محسن عاشوری سرمربی بادران پس از برتری تیمش مقابل نود ارومیه اظهار داشت: با توجه به شرایط‌مان در جدول ما به این سه امتیاز نیاز مبرم داشتیم. در سه بازی اخیر امتیازات زیادی را از دست دادیم. در این بازی چند مصدوم داشتیم.

عاشوری ادامه داد: با توجه به شرایط حریف قبل از بازی برنامه ریزی هایی را انجام داده بودیم. امروز در چیدمان تیم و روش بازی‌مان تغییراتی را انجام داده بودیم. نیمه اول هم ما و هم تیم نود ارومیه موقعیت داشت البته موقعیت های ما بیشتر از آنها بود.

سرمربی بادران افزود: در نیمه دوم بازی را کنترل کرده و به گل رسیدیم و موقعیت هم به تیم حریف ندادیم. به هر دو تیم مخصوصا تیم جوان نود خسته نباشید می گویم که در بازی پرتلاش بودند. بازیکنانم از این قضیه آگاه بودند که باید به جایگاه نود در جدول نگاه نداشته باشند. آنها تمام تلاش شان را در این بازی به کار بستند. ما تیم نود را آنالیز کرده بودیم و خود بازیکنان نیز در بازی امروز دیدند که تیم نود چقدر دونده است.

سرمربی بادران در خصوص عملکرد تیم داوری نیز گفت: به نظر من اگر داوری اشتباه هم داشت تاثیری روی نتیجه بازی  نگذاشت.