۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۰
به خاطر جوانان تیمم تصمیم گرفتم برگردم؛

آشتیانی: برای شکست پاس یکدل بودیم

سرمربی میلادمهر تهران گفت: به درخواست باشگاه و علی الخصوص به خاطر جوانان تیمم تصمیم گرفتم مجددا به کارم ادامه دهم.
کد خبر: ۱۱۱۴۵۴
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ اردلان آشتیانی سرمربی تیم میلاد مهر تهران پس از پیروزی مقابل پاس همدان در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار دی اسپورت اظهار داشت: پس از یکسری اتفاقات و گذراندن یک هفته پرتنش در باشگاه استعفا دادم. به درخواست باشگاه و علی الخصوص به خاطر جوانان تیمم تصمیم گرفتم مجددا به کارم ادامه دهم. تیم ما از یک سری جوانان جویای نام تشکیل شده که شدیدا به توانایی های آنها ایمان دارم.

آشتیانی ادامه داد: پس از تساوی خارج از خانه مقابل شهید قندی، هفته های بعد را علی رقم فوتبال زیبا، واگذار کردیم. همین امر تمرکز بازیکنان و مجموعه را به هم ریخته بود و همگی عصبی بودند. با تمام این تفاسیر در دیدار مقابل پاس با سه مهاجم به میدان رفتیم و با دوندگی بی امان حریف را از جلو پرس کردیم و سعی بر این داشتیم کانال های کناری تیم پاس را ببندیم.

سرمربی میلادمهر بیان داشت: به لطف خدا تعویض هایی که انجام دادیم خیلی تاثیرگذار بود و باعث شد بازی باخته را دو بر یک ببریم. در هرصورت در این جدال سخت خدا به ما عزت داد و ما را سربلند کرد.

 وی در پایان گفت: پاس تیم بزرگیست و از لحاظ اسم، امکانات و نفرات جزء برترین های لیگ دو سال های اخیر بوده است. اما ما ثابت کردیم با جوان گرایی میتوان حرف های زیادی برای گفتن داشت و نتیجه گرفت.
ترند های روز