۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۱
دوست دارم در کورس آقای گلی باشم؛

میری: جای مس کرمان با این پتانسیل در لیگ برتر خالی است

مهاجم تیم فوتبال مس کرمان می گوید هدف اول ما صعود به لیگ برتر است و انشا الله در ادامه اگر قسمت باشد دوست دارم در کورس کسب عنوان آقای گلی هم باشم.
کد خبر: ۱۱۱۴۵۸
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ سیدپیمان میری مهاجم تیم فوتبال مس کرمان پس از برتری تیمش مقابل پارس جنوبی جم در خصوص اینکه به عنوان مهره کلیدی تیم مس محسوب می شود اظهار داشت: آن چیزی را که مربی از من می خواهد را اجرا می کنم و سایر بازیکنان نیز تلاش کرده و زحمت می کشند. خدا من را دوست دارد و اتفاق های خوب برایم رقم می خورد.

میری ادامه داد: انشاالله این صدرنشینی تا پایان فصل ادامه داشته باشد و جشن صعود بگیریم. واقعا جای مس کرمان با این پتانسیل در لیگ برتر خالی است.

مهاجم مس کرمان افزود: تیم هایی جلوی ما بازی می کنند فوتبال بسته ای را ارائه می کنند و قصدشان این است که یک امتیاز بگیرند و بروند و وقتی یک امتیاز کسب می کنند خیلی خوشحال می شوند انگار که ما و بازی را برده اند! و فکر می کنم دلیل آن این باشد که تیم مقابل‌شان مس بزرگ است.

وی بیان داشت: امروز بازی، باز تیم پارس جنوبی سبب شد تا ما بازی خودمان را به آنها دیکته کنیم. بازی کردن مقابل تیم هایی که بسته بازی می کنند نسبت به تیم هایی که بازی، باز ارائه می دهند سخت است.

میری خاطرنشان کرد: خدا را شکر هفته به هفته شرایط تیمی‌مان بهتر می شود و بازیکنان با همدیگر هماهنگ تر می شوند.

وی در پایان در خصوص اینکه در کورس کسب عنوان آقای گلی خواهد ماند گفت: تلاشم را خواهم کرد هدف اول ما صعود به لیگ برتر است و انشا الله در ادامه اگر قسمت باشد دوست دارم در کورس کسب عنوان آقای گلی هم باشم.