۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۰
آوالان کامیاران 2 - محتشم تبریز 0؛

آتش بازی زوج کرمانشاهی آوالان مقابل محتشم تبریز

در هفته چهارم مسابقات لیگ دسته دوم، آوالان کامیاران در ورزشگاه آزادی با 2گل از سد محتشم تبریز گذشت.
کد خبر: ۱۱۱۴۶۱
به گزارش وب سایت دی اسپورت،در هفته چهارم مسابقات لیگ دسته دوم باشگاه های کشور آوالان کامیاران میزبان محتشم تبریز بود که در نهایت این دیدار را با درخشش خاص بابک فرامرزی و فرزاد ایزد که سالیان متمادی در تیم های مطرح هم تیمی بودند با پیروزی 2بر0 به پایان رساند.

دقیقه8: کیوان مارابی در محوطه جریمه محتشم با یک چرخش زیبا ضربه خوبی را روانه دروازه تبریزی ها کرد که با اختلافی کمی این توپ به بیرون رفت.

دقیقه14: جواد صمدی در پشت مدافعان آوالان صاحب توپ شد اما ضربه بی دقت او را سنگربان کامیارانی ها مهار کرد.

دقیقه15: ناظر، بازی را بخاطر معدود هواداران کامیارانی که از راه دور و از پشت فنس ها بازی را مشاهده می کردند قطع کرد این در حالی بود که اگر این هواداران روی سکو و در فضای روباز ورزشگاه و بافاصله می نشستند مطمئنا خطرات کمتری آن ها را تهدید می کرد تا اینکه در پشت فنس ها تجمع کنند یا در ورزشگاه های مختلف به بالای دیوارها بروند که لازمه ی آن توجه ویژه فدراسیون فوتبال برای گرفتن مجوز از ستاد ملی مقابله با کرونا با توجه به موارد گفته شده می باشد.

دقیقه43: روی کرنر از جناح چپ و پرواز بلند بابک فرامرزی مدافع پیش تاخته آوالان گل نخشت آوالانی ها با ضربه سر زیبای این بازیکن به ثمر رسید.

در آغاز نیمه دوم در دقیقه47 آوالان کار را طوفانی آغاز کرد و باز هم فرامرزی با یک پاس گل آن هم با سر و در نیمه زمین خودی کار را برای عارف مرادی در پشت مدافعان محتشم ساده کرد تا این بازیکن با ضربه در جهت مخالف بتواند گل اول خود و دوم تیمش را به ثمر برساند.

در دقیقه63: آوالانی ها روی نفوذ از سمت چپ می توانستند حتی به گل سوم برسند که قدر این موقعیت خوب خود را ندانستند.

در ادامه تا دقایق پایانی بازیکنان دو تیم مدام دچار مصدومیت های پی در پی میشدند.

اما اوج جنجال و تنش بازی دقیقه84اتفاق افتاد جایی که فرامرزی با کارت زرد دوم داور مواجه شد و در این بین اعتراض های شدید لقمان رحمانی مبنی بر اینکه ناظر بازی به داور بازی خط داده که باید بازیکن آوالان را اخراج کند باعث اخراج خودش شد که اگر واقعا این خط دادن ناظر فدراسیون به داور درست بوده باشد باید با حواشی جدید و جالب لیگ دو آشنا شد.

آوالان با این پیروزی تا رده نهم جدول صعود کرد و محتشم تبریز نیز با این باخت به رده یازدهم جدول نقل مکان کرد.

هفته آینده آوالان کامیاران باز هم این شانس را دارد در خانه خود و در مقابل فولاد نوین اهواز به میدان برود تا شاید بتواند اوضاع خود را در جدول سامان بخشد.

خبرنگار: علیرضا یاوری