۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۵
در گفتگو با وب سایت دی اسپورت؛

احسان پیرهادی: بی شک یکی از مدعیان اصلی صعود هستیم

هافبک تیم فوتبال بادران تهران می گوید تیمش در فصل جاری بی شک یکی از مدعیان اصلی صعود است.
کد خبر: ۱۱۱۴۹۵
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ هفته نهم رقابت های لیگ یک کشورمان برای بادرانی ها با پیروزی دو بر صفر به پایان رسید تا شاگردان عاشوری با کسب این سه امتیاز در زمین میزبان ارومیه ای خود بتوانند به اختلاف چهار امتیازی بالانشینان این رقابت ها دست پیدا کنند.

احسان پیرهادی بازیکن با تجربه بادرانی ها که در این دیدار با عملکرد قابل قبولش دوگل سه امتیازی تیمش را به ثمر رساند معتقد است که با این روند تیمی ،شاگردان عاشوری بدون شک یکی از مدعیان اصلی کسب قهرمانی هستند.با پیرهادی در خصوص شرایط این روزهای نارنجی پوشان تهرانی گفت و گویی را ترتیب دادیم که در ادامه می خوانید.

از بازی مقابل نود شروع کنیم چطور بود؟
بازی خوبی بود اما بلاخره در زمین حریف بازی می کردیم و این شرایط را برایمان سخت کرده بود اما ما از همان هفته های ابتدایی هم دنبال کسب سه امتیاز بازی ها و رسیدن به یک جایگاه خوب بودیم یعنی هدفگذاری تیم همین است.در این بازی هم تمام تلاشمان  را انجام دادیم  حتی در نیمه اول دو موقعیت صددرصد گل داشتیم که دروازه بانشان عمکلرد خیلی خوبی داشت . خوشبختانه توانستیم دست پر به خانه برگردیم.

البته این سه امتیاز برایت شیرینی خاصی داشت ؟
خداراشکر این دوگل نتیجه زحمت تک تک بچه هاست .خوشحالم که توانستم برای تیمم بازیکن موثری باشم . خداراشکر  در همان لحظات ابتدایی نیمه دوم به گل رسیدیم و این انگیزه تیمی مارا بالابرد تا در دقیقه ۷۷ هم پایم دوباره به گلزنی باز شود  و بتوانیم سه امتیاز این بازی خارج از خانه را کسب کنیم.

از شرایط خودت بگو؟
من هم مثل  دیگر بازیکنان در حال تمرین و آمادگی هرچه بیشتر هستم تا بتوانیم هفته به هفته بهتر شویم و در آخر فصل بهترین نتیجه را کسب کرده باشیم.

نه هفته گذشت ، باتوجه به فاصله امتیازی کم تیم ها به آینده تیم خوش بین هستی ؟
صددرصد همین طور است دقیقا همان حسی که به نساجی داشتم و توانستم با آن تیم به لیگ برتر صعود کنم الان در بادران دارم. آقای عاشوری و کادر فنی با تجربه ای که داریم مطمئنا می توانند این  تیم را جزو بالانشین ها و حتی در نهایت قهرمان لیگ کنند.نظم تیمی و مدیریتی خوبی داریم و امکانات باشگاه  از هر لحاظ خوب است .بازیکنان جوان و باانگیزه ای داریم که همگی در اختیار تیم هستند. در کل به آینده تیم خوش بین هستم و یکی از مدعیان اصلی صعود هستیم.

در پایان بازی هفته آینده چطور پیش بینی می کنی؟
این هفته که گذشت، از امروز باید خودمان را برای بازی مقابل خوشه طلایی آماده کنیم.در تهران بازی می کنیم پس باید با تمرکز بالا سعی در کسب سه امتیاز این بازی داشته باشیم و بتوانیم خودمان را به  سه تیم بالای جدول برسانیم چون الان فقط با صدر جدول چهار امتیاز اختلاف داریم و می توانیم در همین هفته ها بالانشین شویم.

گفتگو از مرجان رهو