۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۴
مورینیو را هم بیاورند موفق نمی شوند؛

خطیبی: حضور فریدون آزاد به عنوان سرپرست برای سردار بوکان یک سم است

سرمربی مستعفی سردار بوکان می گوید مطمئنا حضور فریدون آزاد به عنوان سرپرست برای تیم سردار یک سم است و هر کسی بیاید نمی تواند با او کار کند.
کد خبر: ۱۱۱۴۹۸
خطیبی: حضور فریدون آزاد به عنوان سرپرست برای سردار بوکان یک سم است
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ حسین خطیبی در واکنش به صحبت های سرپرست تیم فوتبال سردار بوکان در گفتگو اختصاصی با خبرنگار دی اسپورت اظهار داشت: واقعا نمی خواستم مصاحبه کرده و صحبتی انجام دهم چرا که تیم سردار تیم ریشه دار و قدمت طولانی دارد که باید حرمت آن نگه داشته شود ولی متاسفانه امروز در برخی رسانه ها دیدم که فریدون آزاد سرپرست تیم ادعاهایی در خصوص من داشته است که تصمیم گرفتم برای روشن شدن افکار عمومی علی الخصوص هواداران پرشور سردار و مردم شریف بوکان از برخی مسائل پرده بردارم. اول اینکه از همان روز اول که به تیم ملحق شدم مشکلاتی داشتیم که هر چقدر بر رفع این مشکلات تاکید کردم سرپرست تیم برای برطرف کردن آنها هیچ اقدامی انجام نداد.

خطیبی ادامه داد: در ثانی ایشان امروز مصاحبه کرده و ادعا داشته اند که من 20 درصد از قراردادم را دریافت کرده ام در حالی که چنین موضوعی اصلا صحت ندارد جهت اطلاع مردم و هواداران فهیم سردار بوکان برسانم که من یک مربی حرفه ای هستم و به خاطر پول و منافع شخصی به بوکان نیامدم من فقط به احترام هواداران و آقای کریمی رئیس هیئت مدیره باشگاه هدایت تیم را برعهده گرفتم.

سرمربی مستعفی سردار بوکان افزود: ما تمرینات و یارگیری را دیر شروع کردیم و این کار را برای ما سخت کرده بود اما با این وجود تنها افرادی که پشت من بودند و از من حمایت می کردند شخص رئیس هیئت مدیره و هواداران تیم بودند. 

وی اضافه کرد: شرایط به گونه ای شد که رفته رفته مشکلات باشگاه بیشتر شد. در حالیکه قرار بود قبل از آغاز مسابقات بازیکنان 20 درصد دریافتی داشته باشند اما این مهم صورت نگرفت و امروز سرپرست تیم مدعی شده است بازیکنان 20 درصد از قراردادهایشان را دریافت کرده اند در حالیکه فکر می کنم دریافتی بازیکنان به این حد نمی رسد می توانید از خود بازیکنان نیز بپرسید. بازیکنان جدیدی مثل مهرداد جماعتی، توحید قوجایی و سعید اکبری که به تازگی به تیم اضافه شده اند ریالی دریافت نکرده اند. دریافتی برخی از بازیکنان 5 الی 8 درصد بوده و تنها شاید 3 الی 4 نفر 20 درصد دریافتی داشته اند اما اینکه بگوییم همه به یک میزان دریافتی داشته اند چنین موضوعی کذب بوده و صحت ندارد.

 خطیبی بیان داشت: کادرفنی و عوامل اجرایی تیم هم هیچ دریافتی نداشته اند پس از بازی هفته دوم نیز به من یک چک دادند که متاسفانه چک هایشان هم وصول نشد. من چک ها را به باشگاه عودت دادم. 

او اظهار کرد: اول فصل امکانات اولیه مانند البسه، توپ برای تمرین نداشتند نمی خواهم وارد جزئیات شوم و بگویم چه دردسرهایی در بوکان داشتم. قرار بود و حتی این موضوع را در قراردادم هم قید شد که اول فصل یک آپارتمان مبله برای من تهیه کنند اما متاسفانه آن را هم برای من تهیه نکردند و من را به یک مهمانسرا فرستادند. علاوه بر آن قرار بود قبل از شروع مسابقات 50 درصد از قراردادم را واریز کنند اما این کار را هم نکردند.

سرمربی مستعفی سردار بوکان ادامه داد: با وجود شرایط بد در تیم سردار بوکان سرپرست تیم مدام مصاحبه می کرد و همه چیز را عادی جلوه می داد و امروز هم همین کار را انجام داد. آقای کریمی انسان خوبی است ولی در فوتبال تا حالا نبودند و قاعده آن را نمی دانند هر چه قدر تا حالا در تیم سردار خرج شده است ایشان از جیب شخصی خود هزینه کرده اند.

وی عنوان داشت: حضور فریدون آزاد به عنوان سرپرست در تیم سردار بوکان برای این تیم یک سم است که برخورد خوب و مناسبی با بازیکنان تیم ندارد و یک روز ندیدیم که سر تمرین حاضر شود. 

خطیبی بیان کرد: آخرین صحبتی که با رئیس هیئت مدیره داشتم به این نتیجه رسیدم تا زمانی که شرایط برای کار فراهم نشود به بوکان برنگردم من اصلا هیج استعفایی به صورت مکتوب به باشگاه ارائه ندادم ولی شرایط کار برایم فراهم نبود و تعهداتی که قرار بود انجام بدهند را انجام ندادند.

ایشان گفت: رئیس هیئت مدیره باشگاه به من گفت شرایط ما فعلا این طور است ما به دنبال اسپانسر هستیم و پول نداریم و نمی توانیم به شما و بازیکنان پرداختی داشته باشیم. آنها کارشکنی می کنند علی الخصوص که سرپرست تیم به دنبال منافع شخصی خودش است و فقط می خواهد در کلیه مسائل تیم دخالت کند تا زمانی که او در این تیم باشد مورینیو را هم به سردار بیاورند این تیم به موفقیت نمی رسد.

خطیبی اضافه کرد: از روز اول یک فیزیوتراپ و پزشک برای تیم خواستم ولی نتوانستند بیاورند از این رو بازیکنان از لحاظ مسائل جسمی با مشکل روبر می شدند و مجبور بودم خودم به این مشکلات رسیدگی کنم.

او افزود: به مدیران باشگاه پیام دادم که با این شرایط نمی توانم کار کنم و نمی خواهم که شخصیتم خراب شود هوادار نمی داند که ما چه مشکلاتی در تیم داشتیم آنها فقط دوست دارند تیم محبوب شان نتیجه بگیرد. ما تیم خوبی را بسته بودیم و بازیکنانی را که جذب کرده بودیم همه آنها در سطح لیگ یک و بازیکنان بزرگی هستند ولی وقتی بازیکنان از لحاظ روحی و روانی تحت فشار قرار می گیرند نمی توانند شرایط مناسبی داشته باشند.

سرمربی مستعفی سردار بوکان تصریح کرد: قصد نداشتم بگویم اما از جیب شخصی خودم 12 میلیون خرج کردم اما علیه من مصاحبه می کنند و می گویند من پولم را گرفته ام جهت اطلاع هواداران سردار باید بگویم همه آنها دروغ می گویند تمام صحبت هایی که علیه من می شود را تکذیب می کنم هیچ یک از آنها واقعیت ندارد. امیدوارم که شرایط را برای تیم فراهم کنند.

خطیبی در واکنش به این موضوع که گفته می شود وی به دلیل کسب نتایج اخیر از سمت خود استعفاء داده است گفت: نتایج اخیر کدام نتایج؟ مگر در 3 بازی چیزی مشخص می شود همه این ها بهانه است تیم من تازه شکل می گرفت بازی اول که مقصر من نیستم به دلیل بدهی باشگاه فدراسیون کارت بازی 3 الی 4 بازیکن را صادر نمی کرد بازی دوم با پاس همدان هم بهترین بازی را انجام دادیم و خوش شانس بودیم می توانستیم حتی برنده بازی شویم قبل بازی سوم هم به مدیران باشگاه گفتم که وقتی بازیکن 18 الی 20 ساعت با اتوبوس مسافرت کند خسته می شود و نمی تواند بازی خودش را انجام دهد و نباید انتظار نتیجه داشت اما متاسفانه قبول نکردند. با این حال برابر شهدای بابلسر بهتر از حریف کار کردیم. فوتبال این نیست که باید بروی در زمین نتیجه بگیری باید حمایت شوی تا بتوانی موفق باشی وقتی حمایت می گویبم از همه لحاظ به مانند سخت افزاری، مالی و معنوی است.

وی ادامه داد: تدارکات تیم 15 میلیون از جیب شخصی اش هزینه کرده است بعد می گویند به بازیکنان و کادرفنی پول داده ایم کجا پول داده اند اینها مخصوصا سرپرست تیم دروغگو است و حتی پشت هیئت مدیره و مدیرعامل هم صحبت می کند.

ایشان تصریح کرد: برای تیم سردار بوکان آرزوی موفقیت دارم و مطمئنا حق قانونی من است چون که به تعهدات شان عمل نکرده اند از باشگاه سردار بوکان به فدراسیون فوتبال شکایت خواهم کرد.

خطیبی در واکنش به این موضوع که گفته می شود جزو گزینه های باشگاه ماشین سازی است و به همین دلیل از هدایت سردار استعفاء داده است گفت: شاید جزو گزینه های باشگاهی باشم اما وقتی تعهدی به باشگاهی دارم هیچ وقت با تیم دیگری حتی تیم لیگ برتری وارد مذاکره نمی شوم از لحاظ اخلاقی همه من را می شناسند.

سرمربی مستعفی سردار بوکان بیان داشت: متاسفانه اینها فرافکنی می کنند و فرار رو به جلو کرده اند سرپرست تیم همش دنبال این بود که مربی و بازیکن به من تحمیل کند او فکر می کند من بروم می تواند همه کار انجام دهد. مطمئنا حضور او برای تیم سردار یک سم است و هر کسی بیاید نمی تواند با او کار کند. بازیکنان از وی دلگیر و ناراحت هستند چرا که به بازیکنان فحاشی می کند. سرپرست تیم هیچ وقت به بازیکن تیمش بی شعور یا بی غیرت نمی گوید که او به بازیکنان سردار می گوید در حد و اندازه ای نیست که در تیم بزرگی چون سردار کار کند باشگاه سردار باید افرادی در این پست بگذارد که اخلاق و معرفت داشته باشد و حرمت ها را نگه دارد.

او در پایان گفت: از آقایان تحریریان و کریمی تشکر می کنم تا جایی که توانستند از جیب شخصی خودشان خرج کردند حداقل می دانم که این دو شخص انسان شریفی هستند.