۲۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۱

آزاد آفریدون: انتشار مصاحبه از قول من شیطنت رسانه ای بود!

سرپرست تیم فوتبال سردار بوکان می گوید مصاحبه ای در خصوص شرایط فعلی سردار بوکان و جدایی حسین خطیبی نکرده است.
کد خبر: ۱۱۱۴۹۹
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ آزاد آفریدون سرپرست تیم فوتبال سردار بوکان در خصوص حواشی اخیر اظهار داشت: روز گذشته اصلا با هیچ رسانه ای گفت و گو نداشته ام و هر گونه اظهار نظر درباره وضعیت تیم از طریق روابط عمومی باشگاه خواهد بود.

وی انتشار مصاحبه‌اش که روز گذشته توسط یکی از خبرگزاری های معتبر کشور صور گرفت شیطنت رسانه ای خواند و گفت: برای آشکار شدن علل و انگیزه این شیطنت در روزی که سردار نیاز به آرامش دارد از مراجع قضایی شکایت می کنم.

آفریدون افزود: به دنبال متن تقلبی و حاشیه دار و صدرصد شیطنت رسانه ای این خبرگزاری معتبر کشور که پیگیر شکایت آن در فرصت مناسب خواهم بود اما باید بگویم متن ارسالی به ایرنا از سوی خبرنگار بوکان کذب محض بوده و این موضوع دقایقی پس از نشر آن در ایرنا در رسانه های محلی بازنشر شد.

سرپرست سردار بوکان بیان داشت: با عنایت به اینکه پیگیر قضیه بودم در گفتگو با این خبرگزاری معتبر قویا این مساله را کذب دانسته و پیگیر حق قانونی خود هستم. مسئولان این خبرگزاری نیز با دلیل آنکه امکان حذف خبر را نداشتند شفاها از من معذرت خواهی کردند و احتمالا امروز در پی اصلاح خبر خواهند بود.

او در پایان گفت: با این حال آقای خطیبی بدون آن که صبور باشند و قضیه را پیگیری کنند تا از صحت و سقم ماجرا مطلع شوند اقدام به مصاحبه و صحبت علیه من کردند.