۲۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۲

الهویی: زمین مسابقه کیفیت لازم را نداشت/پنالتی ما گرفته نشد

مربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: وقتی می‌خواهید بازی‌های زمینی ترکیبی را به خوبی اجرا کنید اولین پیش‌نیازش زمین باکیفیت است که زمین مسابقه کیفیت لازم را نداشت.
کد خبر: ۱۱۱۵۱۰
به گزارش وب سایت دی اسپورت، سعید الهویی عصر امروز در نشست خبری پس از تساوی تیمش مقابل آلومینیوم اراک در هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: همانطور که دیروز هم گفتیم انتظار یک بازی سخت در برابر رقیب اراکی خود داشتیم. آلومینیوم تیم بسیار باکیفیت و خوبی است. این تیم سبک فوتبال را به خوبی اجرا می‌کند و انتظار چنین بازی را داشتیم.

وی ادامه داد: متاسفانه امروز مهاجمان تیم انتظارات را به درستی برآورده نکردند. در بخش دفاعی شاهد بازی کیفی بازیکنان تیم‌مان بودیم و در طول بازی فرصت گلزنی به تیم حریف ندادیم که نشان از عملکرد قابل قبول خط دفاعی تیم است.

مربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان تصریح کرد: در حمله انتظارات برآورده نشد که بخشی از آن به زمین مسابقه برمی‌گردد زیرا برای تیمی مانند گل‌گهر که تیم دوم و بالای جدول هستیم وضعیت مالکیت توپ، کیفیت زمین مناسب نبود و همین کار را برای ما سخت کرد و از سبک تیمی دور شدیم.

الهویی اضافه کرد: این درحالیست که سرمربی انتظار بالایی از تیم دارد و با وجود تساوی در مقابل آلومینیوم در خانه حریف اما "قلعه‌نویی" سرمربی تیم از کیفیت بازی رضایت نداشت.

وی بیان کرد: 16 روز بازی نکردن و نداشتن رقابت طی این مدت زیاد در لیگ، را هم باید در نظر گرفت که همین کار را برای تیم و بازیکنانمان سخت کرده بود.

مربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان با اشاره به وضعیت داوری مسابقه افزود: آنچه در بین دو نیمه و پایان بازی از طریق دوربین‌های اختصاصی خود مشاهده کردیم صحنه نیمه اول روی علیزاده و روی اوت دستی یک خطای پنالتی و 2 آفساید اشتباه اتفاق افتاده بود که می‌توانست موقعیت منجر به گل باشد و امیدواریم خطاها به حداقل برسد تا به تیم‌ها هم کمک شود.

الهویی خاطرنشان کرد: وقتی می‌خواهید بازی‌های زمینی ترکیبی را به خوبی اجرا کنید اولین پیش‌نیازش زمین باکیفیت است که زمین مسابقه کیفیت لازم را نداشت. در حال حاضر دو هافبک باکیفیت لیگ علیزاده و زنده‌رو هستندکه امروز توپ‌های زیادی را به دلیل کیفیت زمین لو دادند.