۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۶
در گفتگویی اختصاصی با دی اسپورت

جهانجاتی: می‌توانستیم برنده بازی باشیم/ داوری صحنه‌های مشکوک داشت

سرمربی شهرداری سیرجان گفت: در این دیدار عملکرد خوبی داشتیم و می توانستیم برنده بازی باشیم گرچه داوری هم چند صحنه مشکوک به ضرر ما داشت.
کد خبر: ۱۱۱۵۱۸
جهانجاتی: می‌توانستیم برنده بازی باشیم/ داوری صحنه‌های مشکوک داشت

به گزارش دی اسپورت سرویس فوتبال بانوان، مریم جهانجاتی پس از تساوی دو بر دو تیمش در ایلام مقابل پالایش گاز به خبرنگار دی اسپورت در خصوص این دیدار گفت: ما در هر دو نیمه شروع خوبی داشتیم پس از گل دقیقه ۱۰ شبنم بهشت کنترل بازی را در دست گرفتیم و در نیمه دوم نیز توسط چترنور به گل رسیدیم ولی روی اشتباه فردی یک گل دریافت کردیم و تا دقیقه ۸۰ ما برتری داشتیم که پس از آن روی یک ضربه پنالتی گل تساوی را دریافت کردیم.

سرمربی شهرداری سیرجان در خصوص داوری این دیدار بیان داشت: در مورد قضاوت داور مسابقه صحبتی ندارم ولی چند صحنه مشکوک در بازی اتفاق افتاد که کارشناسان داوری نظر خواهند داد. 
وی تصریح کرد: دو صحنه مشکوک به پنالتی بود که داور از آن گذشت و همچنین صحنه که منجر به پنالتی برای حریف شد مشکوک بود که امیدوارم کارشناسان در این خصوص اظهار نظر کنند. 

جهانجاتی ضمن رضایت از عملکرد شاگردانش به خبرنگار ما گفت: ما در این دیدار همچون بازی‌های قبل با برنامه وارد زمین شدیم و توانستیم به گل برسیم و اگر پنالتی به ضرر ما گرفته نمی‌شد یا اینکه گل دوم را زودتر دریافت می‌کردیم چه بسا فرصت داشتیم به گل سوم برسیم که اینطور نشد و حالا تمام تمرکزمان را روی بازی بعد مقابل وچان خواهیم گذاشت.
ترند های روز