۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۳
فشار زیادی روی تیم ما بود؛

دست نشان: مجبور شدیم از بازیکنان مصدوم و ناآماده استفاده کنیم

سرمربی رایکا بابل گفت: با اینکه با تلاش بچه ها بازی مورد پسندی را در هفته های گذشته ارائه دادیم متاسفانه نتوانستیم نتیجه بگیریم.
کد خبر: ۱۱۱۵۶۸
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ نادر دست نشان سرمربی تیم فوتبال رایکا بابل پس از پیروزی تیمش در مقابل تیم گل ریحان البرز اظهار داشت: بازی بسیار سختی بود چون با تیمی بازی داشتیم که از بازیکن های جوان و با انگیزه خوبی برخوردار بود که با دوندگی بالا سعی داشتند دروازه خود را بسته نگه دارند.

وی در ادامه افزود: با اینکه با تلاش بچه ها بازی مورد پسندی را در هفته های گذشته ارائه دادیم متاسفانه نتوانستیم نتیجه بگیریم به همین خاطر فشار زیادی روی تیم ما بود و یک گل غافلگیرانه را دریافت کردیم و با استرسی که در بچه ها وجود داشت نتواستند از پنالتی و موقعیت های به دست امده در نیمه اول استفاده کنند.

سرمربی رایکا خاطرنشان کرد: با توجه به کمبود مهاجم مجبور بودیم به بازیکن هایی که هنوز به امادگی صد درصد بازی نرسیدند و بازیکن هایی که مصدوم هستند مثل امیرمحمد منصف که به لطف خدا توانست گل پیروزی را به ثمر برساند و همینطور علی خسرونژاد بازی دهیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و خیلی سخت است که در خانه خود از تیم حریف عقب بیوفتی ولی به بازی برگردی و‌ به پیروزی برسی،به همین خاطر به همه بازیکنانم و هوادارانی که هیچ وقت ما را تنها نگذاشتند تبریک می گویم.