۰۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۸
نفت و گاز گچساران 0 - امید گناوه 1؛

تثبیت صدرنشینی امید گناوه با درخشش یاسرالهی

تیم فوتبال امید گناوه در هفته پنجم رقابت های لیگ دسته دوم باشگاه های کشور موفق شد با درخشش جاسم یاسرالهی دروازه بان خود تیم نفت و گاز را شکست داد و صدرنشینی خود را در پایان این هفته از رقابت ها تثبیت کرد.
کد خبر: ۱۱۱۶۰۷
تثبیت صدرنشینی امید گناوه با درخشش یاسرالهی
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ امید گناوه که به عنوان صدرنشین به گچساران آمده بود در دیداری که دو اخراجی داشت موفق به کسب سه امتیاز و تداوم صدر نشینی خود شد.

در این رقابت پر حاشیه و جنجالی که کادر فنی و بازیکنان دو تیم بارها با یکدیگر درگیر شدند،  و از  ابتدا خشن و پر برخورد آغاز شد، دو تیم در نیمه نخست یک بازی متعادل را به نمایش گذاشتند.

در اوایل نیمه دوم فرشاد عبداللهی مدافع تیم نفت و گاز با دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج و بعد از این اتفاق امید گناوه به بازی مسلط شد و با خلق چند موقعیت بر روی دروازه حریف خطر ساز شد که سرانجام در دقیقه ۷۴ با گل محمد جلیزی از میزبان خود پیش افتاد.

بعد از این گل نوبت میزبان بود که با وجود یک یار کمتر توپ و میدان را در اختیار بگیرد و در چند صحنه با واکنش های عالی از سوی جاسم یاسر الهایی دروازبان امید گناوه روبرو شد و در گلزنی ناکام ماند. در اوقات اضافه هم حسن رمضانی بازیکن امید گناوه با خطای شدید روی مدافع حریف دومین بازیکن اخراجی این دیدار بود. 

با این برد امید گناوه با ۱۱ امتیاز به صدرنشینی خود تداوم بخشید و شاگردان جعفری در نفت و گاز گچساران با چهارمین باخت متوالی خود در ۵ هفته آغازین  روزهای بسیار بدی را سپری می کنند.
ترند های روز