۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۲
تاثیرات مثبت حضور خادمی در علم و ادب کاملا مشهود است؛

جعفری: پاسخ حمایت مردم و مسئولین گچساران را به بهترین شکل خواهیم داد

از حمایت همه جانبه مسئولین و مردم گچساران که شرایط موجود را درک کردند و روند رو به رشد تیم جوان و بومی نفت و گاز را با حوصله دنبال کردند، سپاسگزارم.
کد خبر: ۱۱۱۶۷۷
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ جهانبخش جعفری سرمربی تیم نفت و گاز گچساران در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار دی اسپورت اظهار داشت: متاسفانه هفته گذشته دیداری که باید با اختلاف چند گل پیروز می شدیم را از دست دادیم. در تقابل با تیم صدر جدول امید گناوه ثابت کردیم که جایگاه ما انتهای جدول نیست و ۹۰ دقیقه حریف را تحت فشار قرار دادیم و اگر عملکرد درخشان دروازبان حریف نبود ما با اختلاف پیروز مسابقه بودیم.

وی در ادامه افزود: از حمایت همه جانبه مسولین و مردم گچساران که شرایط موجود را درک کردند و روند رو به رشد تیم جوان و بومی نفت و گاز را با حوصله دنبال کردند، سپاسگزارم. خوشبختانه هفته به هفته در حال رشد هستیم و به امید خدا با کسب نتایج قابل قبول به جایگاه اصلی خود باز خواهیم گشت.

جعفری در خصوص دیدار مقابل علم و ادب تبریز گفت: علم و ادب تیم با شخصیت و یکدستی است که از سرمربی با دانشی بهره میبرد. از ابتدای فصل عملکرد این تیم را دنبال میکردم و به وضوح تاثیرات مثبت حضور مهرداد خادمی در این تیم قابل مشاهده است. جا دارد از مسولین تیم علم و ادب، دوست خوبم مهرداد خادمی و مردم خونگرم تبریز بابت مهمان نوازی کمال تشکر را کنم و انشالله فارغ از هر نتیجه ای، شاهد دیداری زیبا و جوانمردانه باشیم.
ترند های روز