۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۲
حضور در ملوان یکی از بهترین دوران فوتبالی‌ام بود؛

دغاغله: ما بازی به بازی پیش می رویم / نتایج اخیر را جبران می کنیم

مدافع چپ تیم فوتبال استقلال خوزستان می گوید هدف‌ تیمش این است که بازی به بازی پیش برود و در نهایت با صعود به لیگ برتر مردم استان خوزستان را خوشحال کنند.
کد خبر: ۱۱۱۷۰۰
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ علیرضا دغاغله مدافع چپ تیم فوتبال استقلال خوزستان در خصوص بازی با هوادار تهران در گفتگو با خبرنگار دی اسپورت اظهار داشت: بازی با هوادار یکی از بازی های مهم ما بود در نیمه اول هر دو تیم بازی پایاپایی را انجام دادند اما در نیمه دوم ما بازی را خوب شروع کردیم و برخلاف بازی داور صحنه مشکوک در محوطه جریمه را خطای پنالتی تشخیص داد.

دغاغله ادامه داد: داور در آن صحنه تصمیم سختگیرانه ای گرفت چرا که در آن صحنه بازیکن ما به توپ پشت کرده بود و اصلا دید نداشت اما داور برخورد توپ به دست این بازیکن را پنالتی تشخیص داد.

مدافع چپ استقلال خوزستان افزود: بعد از گلی که دریافت کردیم چند موقعیت گلزنی روی دروازه هوادار ایجاد کردیم اما متاسفانه با بدشانسی این موقعیت ها تبدیل به گل نشد.

وی در خصوص اینکه چه دلایلی سبب شده است استقلال خوزستان در چند دیدار اخیر نتایج مطلوبی را کسب نکند بیان داشت: تیم ما یکی از بهترین تیم های حاضر در رقابت های لیگ دسته اول است ما در پنج هفته ابتدایی 13 امتیاز کسب کردیم و این مسئله نشان می دهد تیم ما منسجم و یکدست است ولی در چند هفته اخیر با بدشانسی هایی روبرو شدیم که سعی می کنیم در ادامه نتایج هفته های اخیر را جبران کنیم تا از کورس مدعیان صعود عقب نیفتیم.

دغاغله که سابقه بازی در لیگ برتر باشگاه  های کشور را در کارنامه دارد در پاسخ به این سوال که چه دلایلی سبب شده تا وی  دو فصل در لیگ یک توپ بزند گفت: من در فصل ۹۶ در عضویت تیم استقلال خوزستان بود بعد از پایان فصل به دلیل گذراندن خدمت مقدس سربازی ناچار شدم به تیم ملوان ملحق شوم. حضور در ملوان یکی از بهترین دوران‌فوتبالی من بود در آن سال فصل خیلی خوبی را پشت سر گذاشتم.

او افزود: امسال نیز تیم ما بازیکنان خیلی خوبی را در اختیار دارد که همگی در تیم های سابق‌شان مهره اصلی و کلیدی بودند.

مدافع استقلال خوزستان در خصوص علت سقوط این تیم به لیگ یک نیز اظهار کرد: در فصل ۹۷ استقلال خوزستان به دلیل بدهی به بازیکن خارجی سابق‌اش فصل را با منفی شش امتیاز لیگ آغاز کرد. در نیم فصل اول نتایج خوبی را گرفتیم اما در نیم فصل دوم به دلیل مشکلات مالی بسیاری از بازیکنان از تیم جدا شدند و همین دلایل سبب شد تا قهرمان لیگ پانزدهم به لیگ یک سقوط کند.

دغاغله در پاسخ به این پرسش که با توجه بازی در دو لیگ برتر و یک کیفیت هر دو لیگ را چطور ارزیابی می کند بیان کرد: رقابت های لیگ یک هم از نظر فنی و هم از لحاظ کیفی واقعا در چند سال اخیر پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته است که یکی از شاخصه و دلایل مهم پیشرفت آن نیز می تواند حضور بازیکنان و مربیان بزرگ در این لیگ باشد.

او در واکنش به این سوال خبرنگار ما که با توجه به نزدیک بودن امتیازات تیم ها در جدول آیا فکر می کند استقلال خوزستان در پایان فصل به لیگ برتر صعود کند گفت: فاصله امتیازاتی تیم ها در جدول به گونه ای است که تیم ها با یک باخت یا یک برد چند پله سقوط یا صعود می کنند. ما هدف‌مان این است که  بازی به بازی پیش برویم و در نهایت با صعود به لیگ برتر مردم استان خوزستان را خوشحال کنیم.

مدافع چپ استقلال خوزستان در واکنش به این مسئله که یکی از معضلات سال های اخیر تیم ملی کشورمان نبود بازیکن تخصصی در دفاع چپ بوده است آیا وی به عنوان مدافع چپ به تیم ملی نیز فکر می کند گفت: بله متاسفانه در کشور تعداد بازیکنانی که می تواند شاخصه های یک دفاع چپ را داشته و پست تخصصی اش همین پست باشد محدود است و با کمبود بازیکن مواجه هستیم من نیز به عنوان یک بازیکن آرزویم پوشیدن پیراهن تیم ملی است.

وی در مورد باری هفته آینده تیمش مقابل شاهین شهرداری بوشهر نیز بیان داشت: بازی مهمی را پیش رو داریم به خاطر اینکه از کورس عقب نمانیم باید سه امتیاز این بازی مهم و حساس را کسب کنیم ولی در مقابل کادرفنی شاهین علارغم داشتن زمان محدود برای آماده سازی پیش فصل یک تیم بسیار خوب و فنی را تشکیل داده است. امیدوارم بازی خوبی را از هر دو تیم شاهد باشیم.

دغاغله در پایان گفت: امیدوارم داوران دقت بیشتری را به خرج دهند تا زحمات یک تیم هدر نرود. تیم ما سابقه قهرمانی در لیگ برتر دارد و مردم خوزستان با این تیم خاطرات خیلی خوبی را دارند انشاء الله بتوانیم باز هم این مردم را شاد کنیم.