۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۰

خوافی ها جریمه شدند

بازیکنان و اعضای کادر فنی باشگاه شهر آهن خواف به دلیل کسب نتایج ضعیف جریمه شدند.
کد خبر: ۱۱۱۷۱۰
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ شهناز رمضانی، مالک باشگاه شهر آهن خواف پس از کسب نتایج ضعیف (چهار شکست متوالی) بازیکنان و اعضای کادرفنی این تیم را جریمه کرد.

وی در این رابطه به خبرنگار دی اسپورت گفت: ما با وجود زمان کمی که تا آغاز مسابقه داشتیم، بهترین امکانات را برای بازیکنان مهیا کردیم و فکر می کنم تنها تیمی باشیم  که پیش از شروع مسابقات ۲۰ درصد مبلغ قراردادها را پرداخت کردیم ولی با این وجود جوری نتیجه گرفتیم که گویی بازیکنان در زمین مسابقه استراحت و بیرون زمین فوتبال بازی می کنند.

مالک باشگاه شهر آهن در خصوص جریمه بازیکنان و اعضای کادرفنی گفت: ما بازیکنی داریم که روز پس از شکست تیم با دوربین حرفه ای به دنبال عکس های اینستاگرامی است. با کنار هم قرار گرفتن تمام این مسائل همانطور که در زمان کسب برد به اعضای باشگاه پاداش تعلق می گیرد، در زمان شکست هم باشگاه این حق را برای خود قایل است که آنها را جریمه کند. به همین دلیل پس از مشورت با مدیران باشگاه همه اعضای تیم را پانزده درصد جریمه کردیم و این قول را هم می دهم که در صورت تغییر روند نتیجه گیری این جریمه ها با نظر مدیران باشگاه می تواند بخشیده شود.