۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۸
در گفتگو با وب سایت دی اسپورت؛

جعفری: به گواه کمیته داوران، قضاوت ها به ضرر نفت و گاز گچساران بوده است

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران می گوید به گواه مسئولان کمیته داوران، قضاوت ها به ضرر نفت و گاز گچساران بوده است.
کد خبر: ۱۱۱۷۱۱
جعفری: به گواه کمیته داوران، قضاوت ها به ضرر نفت و گاز گچساران بوده است
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ جهانبخش جعفری سرمربی تیم نفت و گاز گچساران در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار دی اسپورت با انتقاد شدید عملکرد از داوران در هفته های گذشته، به خبرنگار ما گفت: متاسفانه روز گذشته پس از ناداوری و نگرفتن آفساید ۵ متری، علم و ادب به گل اول رسید و شیرازه تیم جوان ما از هم پاشید. مگر می شود هر هفته داوری ها به ضرر ما باشد. کاسه صبر من سرریز شد و امروز شخصا به فدراسیون فوتبال و کمیته داوران رفتم. 

وی در ادامه افزود: با آقایان شفیعی و سهرابی صحبت کردم و فیلم قضاوت داوران را به آنها نشان دادم. به تایید آقای سهرابی دو پنالتی ویستا توربین، خطا نبود. به تایید ناظر بازی دیروز گل اول علم و ادب ۵ متر آفساید بود. گل دوم بازی مقابل شهرداری همدان خطا بود. جای تعجب اینجاست که بازیکن تیم امید گناوه با استوک باعث شکستگی و عمل جراحی دست بازیکن من شده اما در کمال ناباوری داور از کارت زرد استفاده می کند. بازیکنان جوان من تاوان چه چیزی را می دهند؟! درست نیست امسال که ما بی بضاعت هستیم از داوری هم ضربه بخوریم. ما هرچه تلاش می کنیم  بازیکنان هرچه میدوند متاسفانه داوران با یک سوت یا پرچم اشتباه، همه چیز را نقش بر آب می کنند.

جعفری گفت: با این شرایط من هر هفته فیلم بازی و نحوه قضاوت داوران را شخصا به فدراسیون و کمیته داوران می برم و از حق تیمم دفاع می کنم. انتظار دارم داوران خاطی محروم شوند تا سایر داوران برای تیم هایی که تحت فشار تیم داری می کنند با عدالت بیشتری قضاوت کنند و حق کسی را ضایع نکنند.

وی در پایان بیان کرد: من سال هاست که در این فوتبال فعالیت می کنم و شاهد تلاش های مدیران فدراسیون، مهرداد شفیعی مسئول برگزاری مسابقات لیگ دو و همچنین مسولین کمیته داوران هستم. از اینکه اشتباه ها سهوی هستند شکی ندارم اما چنین اشتباه هایی مجموعه کمیته داوران را زیر سوال می برد. ما هفته آینده دیداری ۶ امتیازی مقابل شهرداری بندرعباس داریم. از همین تریبون از جناب سهرابی خواهش می کنم یکی از بهترین تیم های داوری کشور را برای این دیدار انتخاب کنند که قضاوتی عادلانه داشته باشند و نام ها برایشان تفاوتی نداشته باشد.
ترند های روز