۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۵
در گفتگو با وب سایت دی اسپورت؛

جعفری: برای شکست شهرداری بندرعباس هم قسم شده ایم

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران می گوید بازیکنانم بدون دریافت ریالی، از جان مایه می گذارند و این نشان می دهد آنها شرافت بالایی دارند.
کد خبر: ۱۱۱۷۹۴
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ جهانبخش جعفری سرمربی تیم نفت و گاز گچساران در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار دی اسپورت اظهار داشت: دیدار حساسی مقابل رقیب اصلی خود داریم‌. تیم شهرداری بندر عباس با بودجه میلیاردی برای صعود به لیگ یک بسته شده است اما هم اکنون هم امتیاز با نا در انتهای جدول هستند. آنها با تغییرات در کادر فنی خود شرایط بهتری نسبت به گذشته دارند و پس از برد هفته گذشته، با روحیه بالایی به گچساران سفر کرده اند.

وی ادامه داد: با آنالیزی که از دیدار هفته گذشته حریف داشتیم، روی نقاط ضعف و قوت آنها کار کردیم و با تمام قوا برای شکستشان به میدان میرویم. این دیدار برای ما اهمیت زیادی دارد و همگی برای فتح این دیدار ۶ امتیازی هم قسم شده ایم.

جعفری بیان داشت: متاسفانه مردم از جزئیات قرارداد و دریافتی بازیکنان اطلاعی ندارند. با توجه به مصوبات وزارت نفت تیم های نفتی سال های سختی را می گذرانند و بودجه امسال ما حتی از سال گذشته هم پایین تر است و می توان گفت مجموع بودجه امسال ما کمتر یک سوم بودجه پارسال است و در این شرایط و قراردادهای ناچیز هم، بازیکنان با شرف من ریالی دریافت نکرده اند.

وی افزود: متاسفانه بخاطر مشکلات مالی بازیکنان باتجربه گچسارانی از این تیم جدا شدند. پوست اندازی و اعتماد به جوانان بهای سنگینی دارد. من عاشق کار کردن با جوانان و بازیکن سازی هستم و تمام عواقب این کار را به جان میخرم. از همین جا به مردم شریف گچساران وعده می دهم در سال های آینده شاهد درخشش نسل جدید بازیکنان بومی و کنونی نفت و گاز گچساران در لیگ کشور خواهند بود. 

سرمربی نفت و گاز در انتها در خصوص عملکرد داوران گفت: متاسفانه علاوه بر مشکلات داخلی، در دیدارهای گذشته از جمله مقابل امید گناوه، ویستاتوربین و علم و ادب، پس از بازدید فیلم بازی ها به گواه کمیته داوران فدراسیون و کارشناسان، از قضاوت داوران متضرر شده ایم. ما انتظار داریم عدالت رعایت شود داوران به هیچ عنوان تحت تاثیر نام ها قرار نگیرند. برای تیم داوری در دیدار اینده روزی خوب و بدون اشتباه آرزو می کنم.
ترند های روز