۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۹
اختصاصی وب سایت دی اسپورت؛

ترین های هفته دوازدهم لیگ دسته اول فوتبال (عکس)

با برگزاری هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه های کشور، عناوین بهترین‌های این هفته از رقابت‌ها نیز مشخص شد.
کد خبر: ۱۱۱۸۱۷
ترین های هفته دوازدهم لیگ دسته اول فوتبال (عکس)
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ هفته دوازدهم لیگ دسته اول باشگاه های کشور با ادامه صدرنشینی هوادار تهران، برد دراماتیک بادران مقابل مس کرمان، توقف استقلال خوزستان و پارس جنوبی و ملوان، برتری تیم های فجرسپاسی، چوکای تالش، آرمان گهر و قشقایی به پایان رسید.

با پایان یافتن این هفته از رقابت ها کارشناسان وب سایت دی اسپورت با تحلیل و نقد بازی ها ترین های این هفته را معرفی کردند که در ادامه مروری بر نظر کارشناسان دی اسپورت خواهیم داشت.

[۱:۲۷, ۱۳۹۹/۱۱/۱۵] Majid: نتایج مسابقات هفته دوازدهم در یک نگاه: 

دوشنبه 13 بهمن ماه 99

قشقایی شیراز 1 - شهرداری آستارا 0
گلزن تیم میزبان: مرتضی سنجانکی("75)

بادران تهران 2 - مس کرمان 1
گلزنان تیم میزبان: احسان پیرهادی("41) - ایمان غلامی("70)
گلزن تیم میهمان: بابامحمدی("17)

چوکا تالش 2 - نود ارومیه 1
گلزنان تیم میزبان: کیوان محمدنژاد("15) - هانی نژاد تمیمی("25)
گلزن تیم میهمان: صابر حسن پور("12)

ملوان بندرانزلی 0 - خوشه طلایی 0
کارت قرمز: رسول ناصربخت(ملوان)

پارس جنوبی جم 1 - استقلال ملاثانی 1
گلرن تیم میزبان: سجاد موسوی("88)
گلزن تیم میهمان: سجاد بازگیر("9)

خیبر خرم آباد 0 - هوادار تهران 1
گلزن تیم میهمان: امیرحسین فشنگچی("21)

آرمان گهر سیرجان 3 - گل ریحان البرز 1
گلزنان تیم میزبان: سجاد حسامی("16) - اسماعیل کیانی("48) - علی نظری("74)
گلزن تیم میهمان: یزدان عباسیان("66)

رایکا بابل 0 -‌ فجرسپاسی شیراز 2
گلزنان تیم میهمان: سعید زارع("8)("80)

استقلال خوزستان 0 - شاهین بوشهر 0

تیم هفته: بادران تهران
نارنجی پوشان پایتخت در این هفته از رقابت ها در دیداری حساس و 6 امتیازی که یکی از فینال این تیم در رقابت های لیگ دسته اول محسوب می شد، موفق شدند تیم مدعی و بالای جدولی مس کرمان را با ارائه یک بازی حساب شده و منطقی شکست دهند و صعود سه پله ای در جدول داشته باشند.

دیگر تیم های لیگ یکی را که می توان تیم برتر هفته نامید هوادار و فجرسپاسی است. بنفش پوشان پایتخت با برتری در دیدار خارج از خانه برابر خیبر خرم آباد روند صعودی خود را ادامه داد و صدرنشینی خود را تا پایان این هفته از رقابت ها تثبیت کردند.

فجرسپاسی نیز که در دو دیدار اخیر خود در امر نتیجه گیری ناکام بود با برتری در دیدار خارج از خانه برابر رایکا 3 پله در جدول صعود کرد.

ترین های هفته دوازدهم لیگ دسته اول فوتبال (عکس)

بازیکن هفته: سعید زارع
وینگر تیم فوتبال فجرسپاسی که در دیدارهای اخیر عملکرد خوبی را به نمایش گذاشته بود با دبل در دیدار این هفته برابر رایکا نقش موثری در برد ارزشمند تیمش داشت.

امیرحسین فشنگچی وینگر راست تیم فوتبال هوادار تهران نیز موفق شد در دیدار برابر خیبر خرم آباد گل زیبا و سه امتیازی تیمش را به ثمر برساند. هوادار با تک گل زیبا و سه امتیازی او صدرنشینی خود را تا پایان هفته دوازدهم رقابت های لیگ یک تثبیت کرد.

ترین های هفته دوازدهم لیگ دسته اول فوتبال (عکس)

مربی هفته: محسن عاشوری
بادران تهران که از زمان حضور محسن عاشوری بازی های با برنامه و تاکتیکی ارائه می دهد و نتایج قابل قبولی را نیز کسب کرده است در هفته دوازدهم رقابت ها با هدایت این مربی بادانش موفق شد یکی از فینال های خود در لیگ یک را به سود خود به پایان برساند.

نارنجی پوشان که در دیدار برابر مس از حریف خود عقب افتاده بودند با تدابیر و اندیشه های عاشوری توانستند کامبک خوبی زده و با ثمر رساندن 2 گل و ایجاد چندین موقعیت صد در صد گلزنی در نهایت پیروز این دیدار حساس و 6 امتیازی شدند. 

ترین های هفته دوازدهم لیگ دسته اول فوتبال (عکس)

ناکام هفته: مس کرمان
تیم فوتبال مس کرمان که تا پایان هفته یازدهم با 21 امتیاز در دره دوم جدول قرار داشت در هفته دوازدهم با شکست برابر بادران فرصت کاهش اختلاف امتیاز با هوادار صدرنشین را از دست داد.

جایگاه مسی ها در جدول با وجود شکست و به لطف توقف استقلال خوزستان رده سومی تغییری نکرد اما اختلاف امتیازی با تیم هوادار به 3 امتیاز رسید. ضمن اینکه فجرسپاسی نیز با کسب  برد برابر رایکا به یک امتیازی تیم مس رسید.

سایر تیم هایی که می توان آنها را ناکام هفته نامید استقلال خوزستان و پارس جنوبی جم است.

آبی های خوزستان که در سه دیدار اخیر پیش از بازی در هفته دوازدهم نتایج قابل قبولی را کسب نکرده بودند در هفته دوازدهم نیز موفق به طلسم شکنی نشدند و در یک دیدار خانگی برابر شاهین با تساوی بدون گل متوقف شدند. استقلال خوزستان با این تساوی جایگاه سومی خود را در جدول از دست داد.

پارس جنوبی جم که در هفته یازدهم برابر تیم جوان نود ارومیه شکست خورده بود در این هفته نیز با توقف یک بر یک برابر تیم جوان استقلال ملاثانی فرصت صعود در جدول را از دست داد.

ترین های هفته دوازدهم لیگ دسته اول فوتبال (عکس)

بازی هفته: بادران - مس کرمان
حساس و فینال گونه ترین بازی هفته دیدار دو تیم بادران و مس کرمان بود که در نهایت با برد دراماتیک نارنجی پوشان پایتخت به پایان رسید.

ترین های هفته دوازدهم لیگ دسته اول فوتبال (عکس)