۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۹
آوالان کامیاران 2 – سپید رود رشت 0؛

سومین پیروزی متوالی خانگی آوالان این بار مقابل سپیدرود

در هفته هفتم مسابقات لیگ دسته دوم آوالان کامیاران موفق شد در خانه با2گل از سد تیم ریشه دار سپید رود رشت بگذرد.
کد خبر: ۱۱۱۸۳۱
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ در چارچوب مسابقات هفته هفتم لیگ دسته دوم باشگاه های کشور آوالان کامیاران در ورزشگاه آزادی این شهر میزبان تیم با اصالت سپید رود رشت بود که در پایان موفق شد در ادامه نوار پیروزی هایش در دیدارهای خانگی این تیم مدعی را نیز با 2گل شکست دهد و به نوعی برای همگروهی هایش قدرت نمایی کند.

در ابتدای دیدار دو تیم بازی را با 1دقیقه سکوت بخاطر درگذشت مرحوم مهرداد میناوند آغاز کردند.
دقایق ابتدایی را سپید رود بهتر از حریف آغاز کرد دقیقه7شوت رضا عاشوری با اختلاف کمی از کنار دیرک دروازه آوالان راهی بیرون شد.

دقیقه22: کاشته ای پشت محوطه سپید رود رشت  برای آوالانی ها بدست آمد که این توپ را سجاد برخورداری قصد داشت از زیر پاهای خط دفاعی عبور دهد که موفق هم بود ولی سنگربان سپید رود به خوبی واکنش نشان داد و توپ را مهار کرد.
هرچند که دقایق ابتدایی سپید رود سوار بر بازی بود اما رفته رفته آوالان توانست نبض بازی را در اختیار بگیرد.

دقیقه39: علی فرهودی راد پس از دریبل 2بازیکن سپید رود به داخل محوطه نفوذ کرد ولی شوت این بازیکن با اختلاف بسیار کمی به بیرون رفت.

دقیقه40: روی ارسال از جناح راست چیزی نمانده بود سپید رود با ضربه سر سید علی یحیی زاده به گل برسد اما این توپ مماس بر دیرک دروازه به بیرون رفت.
هرچه که سپید رود نیمه نخست را خوب آغاز کرده بود در نیمه دوم این آوالان بود که کار را طوفانی آغاز کرد.

دقیقه 46: روی نفوذ بسیار خوب وکیلی و پاس این بازیکن به مارابی موقعیت خوبی نصیب کامیارانی ها شد ولی شوت مارابی پس از برخورد به مدافع سپید رود تغییر جهت داد و راهی کرنر شد.

دقیقه48:شوت فنی مارابی را زینعلی به سختی مهار کرد.

دقیقه49: پوریا خضری با ضربه سر به نوعی با مدافع سپید رود پاسکاری کرد و در نهایت در محوطه جریمه توپ به خودش رسید که شوت محکمش را باز هم سنگربان سپید رودی ها مهار کرد.
دقیقه63روی یک حرکت تمرینی از سمت راست و ارسالی دقیق با ضربه سر دیدنی سجاد برخوداری همراه شد تا گل نخست آوالانی ها به زیبایی به ثمر برسد.

چیزی که جالب توجه بود حساسیت زیاد داور وسط بود که حتی این حساسیت از ناظر مسابقه نیز بیشتر بود و نظرش این بود که باید تماشاگران بسیار محدودی که از اطراف ورزشگاه هم بازی را تماشا می کنند نباید این کار را بکنند که جا دارد در این خصوص فدراسیون تصمیم درستی بگیرد و با رعایت پروتکل ها و فاصله گذاری بتوان به صورت محدود تماشاگران خون گرم در شهرستان های مختلف را در ورزشگاه داشته باشیم.

دقیقه75: ضربه کاشته صادق صادقی را محمدی به زیبایی از زیر دیرک دروازه راهی کرنر کرد تا به نوعی یک گل را خریده باشد.

دقیقه80: ضربه سر حسین احمدلو با اختلافی کمی از بالای دروازه آوالان به بیرون رفت.

دقیقه84: برخورداری میتوانست پس از دریبل دو مدافع پیش رویش گل دوم خود و تیمش را به ثمر برساند اما قدر این موقعیت خوب را ندانست و در حالی که می توانست با پاس ساده ای هم تیمی هایش را در موقعیت بهتری قرار دهد تصمیم به شوت گرفت ولی ضربه این بازیکن را سنگربان سپید رودی ها با تجربه بالا مهار کرد.

دقیقه88: و روی یک ضد حمله پرتعداد در حالی که مدافعان سپید رود به هوای آفساید ایستاده بودند مارابی به خوبی توپ را صاحب شد و در موقعیتی تک به تک گل دوم تیمش را به ثمر رساند.
دقایقی پایانی و تلف شده بازی را شاگردان فاتحی به خوبی و با عملکرد فنی ایده آل اداره و کنترل کردند تا بازی با همان2گل به سود آوالان کامیاران به پایان برسد.

آوالان با این پیروزی 10 امتیازی شد و به رده هشتم جدول صعود کرد ولی اختلاف امتیازی در این گروه بسیار نزدیک می باشد طوری که شاید این تیم با یک پیروزی دیگر حتی یکی از مدعیان گروه شود.آوالان باید هفته آینده در همدان به مصاف تیم مدعی شهرداری همدان برود.

سپید رود رشت با این باخت 12امتیازی باقی ماند و با قرار گرفتن در رده چهارم جدول باید هفته آینده در دیداری سخت و در اهواز به مصاف تیم ملی حفاری این شهر برود.

خبرنگار:علیرضا یاوری