۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰
مزد زحماتمان را گرفتیم؛

عسکری: به تیمم اعتماد کامل دارم

مدیرعامل باشگاه خلیج فارس بندرماهشهر گفت: از روز اول اعتقاد داشتم که این مجموعه نتیجه خواهد گرفت و با تمام وجود پای آنها ماندم تا توانستیم از بدشانسی های اخیر رها شویم.
کد خبر: ۱۱۱۸۴۱
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ ایوب عسکری مديرعامل باشگاه خلیج فارس بندرماهشهر که تیمش پس از چهار هفته تساوی، توانست با سه گل از سد شهرداری بروجرد عبور کند، گفت: در ابتدا درگذشت دو تن از پیشکسوتان فوتبال مرحوم میناوند و انصاریان و همچنین هوادار نوجوان مرحوم فاضلی را به جامعه ورزش تسلیت عرض مینمایم. خدا رو شکر توانستیم سه امتیاز حساس را کسب کنیم. از روز اول اعتقاد داشتم که این مجموعه نتیجه خواهد گرفت و با تمام وجود پای آنها ماندم تا توانستیم از بدشانسی های اخیر رها شویم و انشاالله با حمایت مسئولین و تلاش شبانه روزی مالک محترم باشگاه، کادرفنی و بازیکنان میتوانیم قله اهداف را فتح کنیم.

مدیرعامل باشگاه خلیج فارس ادامه داد: با حمایت های آقای محمدی مهر مالک محترم باشگاه تاکنون پنجاه درصد قرارداد بازیکنان را پرداخت کردیم و انشاالله بدون هیچ دغدغه ای به مصاف لردگان خواهیم رفت.

عسکری در پایان درباره وضعیت تیم فوتسال خلیج فارس نیز گفت:فصل گذشته تیم فوتسال را در حد توانی که داشتیم حمایت کردیم و توانستیم با تیمی صد در صد بومی به مراحل بالاتر صعود کنیم اما با توجه به سیاست باشگاه مبنی بر تمرکز و توسعه آکادمی فوتبال و حضور موثر در رده های نوجوانان و جوانان باشگاه، به دنبال این هستیم که اسپانسری پیدا کنیم و با نام تیم ما وارد مسابقات شود در حد امکان همکاری میکنیم والا این باشگاه برای سال آتی برنامه ای برای فوتسال ندارد.