۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۴
پاس همدان 4 – میعاد پارس آباد مغان1،

برتری پر گل پاس همدان در دور دوم جام حذفی

پاس همدان موفق شد در یک بازی برتر خصوصا در دقایق پایانی با 4گل از سد تیم میعاد پارس آباد مغان بگذرد و راهی مرحله سوم جام حذفی شود.
نویسنده : علیرضا یاوری
کد خبر: ۱۱۱۹۱۰
برتری پر گل پاس همدان در دور دوم جام حذفی
به گزارش وب سایت دی اسپورت، در چارچوب دور دوم مسابقات جام حذفی باشگاه های کشور شاگردان پاشازاده در ورزشگاه حاجی بابایی میزبان میعاد پارس آباد مغان بودند که در پایان موفق شدند با ارائه بازی هجومی در 10دقیقه پایانی بازی با نتیجه4بر1از سد این تیم بگذرند.

بازی با 1 دقیقه سکوت جهت خواندن فاتحه برای روح مرحوم علی انصاریان آغاز شد.

پاس همدان که در خانه بازی می کرد از همان ابتدا نبض بازی را در اختیار داشت.

20 دقیقه ابتدایی پاس همدان موقعیت های بسیار خوبی برای گلزنی داشت که بازیکنان این تیم قدر موقعیت ها را ندانستند که در بهترین آن ها رسول رضایی در محوطه 6قدم میتوانست گلزنی کند ولی شوت او را مدافعان پارس آباد به خوبی دفع کردند.

دقیقه21: شوت سرکش 21همدانی ها یعنی علیرضا شکوهی بعد از برخورد با دیرک دروازه در قعر جدول جای گرفت.

بعد از این گل مغانی ها هم مقداری خود را در زمین پیدا کردند و از بازی یک جانبه پاس کاستند.

دقیقه60: پاسی ها می توانستند به گل برسند ولی هافبک این تیم نتوانست از موقعیت بدست آمده استفاده کند تا 5دقیقه بعد روی کرنر ارسالی از سمت راست میعاد پارس آباد مغان با یک ضربه سر به گل تساوی برسد.

دقیقه 75 تیم میهمان 10نفره شد تا حفظ نتیجه بازی برای این تیم سخت تر شود.

10 دقیقه پایانی بازی را پاسی ها با تعویض های هجومی طوفانی بازی می کردند و دقیقه86رسول رضایی کاشته ای که چسبیده به محوطه جریمه بود را گل کرد تا از استرس پاسی ها کم شود.

در دقایق تلف شده عرفان فتاحی موفق شد از روی نقطه پنالتی گل سوم پاسی ها را به ثمر برساند.

در لحظات پایانی بازی نیز در حالی که میعاد پارس آباد جلو کشیده بود با یک ضد حمله تند و سریع غافلگیر شد و مقداد اکبرخواه فرصت طلب موفق شد گل چهارم پاس را به ثمر برساند تا همدانی ها یک برد پر گل را در خانه جشن بگیرند.

شاگردان پاشازاده با این پیروزی پر گل و روحیه بخش راهی دور سوم مسابقات جام حذفی شدند جایی که تیم های لیگ یکی هم از همین مرحله وارد کارزار مسابقات جام حذفی میشوند.

معدود هواداران پاس همدان که به ورزشگاه آمده بودند و قصد داشتند بازی را از اطراف نظاره گر باشند به این امر گلایه داشتند که با توجه به اینکه بسیاری از تالارها با رعایت پروتکل های بهداشتی باز شده اند ورزشگاه که محیطی سرباز با تهویه مناسب هم هست می شود با رعایت یک سری پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری باز شوند تا هواداران در این روزهای پر استرس کرونایی بتوانند از بازی تیم شهرشان لذت ببرند و بتوانند مثل همیشه حامی تیم محبوب خود باشند.

پاس همدان باید در هفته آینده لیگ دسته دوم و در دیداری بسیار سخت به مصاف تیم مدعی مس شهر بابک برود.

خبرنگار:علیرضا یاوری