۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۰
از نتیجه بازی ناراضی هستم؛

لطیفی: باید کار را در نیمه اول تمام می کردیم

سرمربی تیم فوتبال چوکای تالش گفت: در نیمه اول موقعیت‌های خوبی داشتیم و باید در نیمه اول برنده از میدان خارج می‌شدیم.
کد خبر: ۱۱۱۹۱۵
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ علی لطیفی سرمربی چوکا تالش پس از دیدار برابر استقلال ملاثانی بیان داشت: بازی بسیار خوبی از سوی هر ۲ تیم شاهد بودیم. با توجه به اعتباری که به تیم تزریق شد تیم روحیه گرفت. توانستیم حریف را تجزیه و تحلیل کنیم. می‌دانستیم حریف خوزستانی سعی می‌کند از فاصله بین دفاع و دروازه استفاده کند.

لطیفی افزود: در نیمه اول موقعیت‌های خوبی داشتیم و باید در نیمه اول برنده از میدان خارج می‌شدیم. در کل از نتیجه بازی راضی نیستم و باید سه امتیاز را کسب می‌کردیم. متاسفانه امروز هر اتفاقی که رقم می‌خورد نیمکت حریف اعتقاد داشت که داور باید پنالتی بگیرد که این موضوع باعث از دست دادن تمرکز داور می‌شد.

وی افزود: تیم استقلال ملاثانی با توجه به نفراتی که در اختیار دارد اگر به مسائل فنی بپردازد در نتیجه گیری بهتر عمل می‌کند. تیم حریف معتقد بود که بازیکنان ما وقت کشی می‌کنند در حالی که ما این گونه کارها را بلد نیستیم.

سرمربی چوکا اظهار داشت: سال گذشته هواداران در صعود تیم ما به دسته یک موثر بودند ولی امسال از حضور تماشاگران بی‌نصیب هستیم و از طرفی با کمبود بازیکن روبه رو هستیم. ما در پنج پست بازیکن نداریم و از بازیکنان غیرتخصصی استفاده می‌کنیم اما با این وجود آنها عملکرد خوبی داشتند.
ترند های روز