۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۱
اختصاصی وب سایت دی اسپورت؛

ترین های هفته سیزدهم لیگ دسته اول فوتبال (عکس)

با برگزاری هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه های کشور، عناوین بهترین‌های این هفته از رقابت‌ها نیز مشخص شد.
کد خبر: ۱۱۱۹۱۶
ترین های هفته سیزدهم لیگ دسته اول فوتبال (عکس)
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ هفته سیزدهم لیگ دسته اول باشگاه های کشور با برد ارزشمند بادران، برتری مس کرمان، شهرداری آستارا، نود ارومیه و خوشه طلایی ساوه، توقف فجرسپاسی، شاهین و شکست تیم صدرنشین هوادار تهران پایان یافت.

با پایان یافتن این هفته از رقابت ها کارشناسان وب سایت دی اسپورت با تحلیل و نقد بازی ها ترین های این هفته را معرفی کردند که در ادامه مروری بر نظر کارشناسان دی اسپورت خواهیم داشت.

نتایج مسابقات هفته سیزدهم در یک نگاه:

یکشنبه 19 بهمن ماه 99

نود ارومیه 1 - آرمان گهرسیرجان 0
گلزن تیم میزبان: محمد زینالی("66)

گل ریحان 3 - هوادار تهران 1
گلزن تیم میزبان: بابک لطیفی("24) - امید جهانبخش("90) - امید جهانبخش("90+7)
گلزن تیم میهمان: محمدجواد محمدی("80)

خوشه طلایی 1 - قشقایی شیراز 0
گلزن تیم میزبان: کامبیز دهقانی("41)

مس کرمان 1 - ملوان بندرانزلی 0
گلزن تیم میزبان: سلمان بحرانی("36)
کارت قرمز: سلمان بحرانی(مس کرمان)

شهرداری آستارا 2 - رایکا بابل 1
گلزنان تیم میزبان: آرش افشین("55) - محمدابراهیم رضازاده("60)
گلزن تیم میهمان: گل بخودی("41)

فجرسپاسی 0 - استقلال خوزستان  0

بادران تهران 1 - پارس جنوبی 0
گلزن تیم میزبان: ایمان غلامی("53)

شاهین بوشهر 0 - خیبر خرم آباد 0

دوشنبه 20 بهمن ماه 99

استقلال ملاثانی 0 - چوکا تالش 0


تیم هفته: گل ریحان البرز
تیم فوتبال گل ریحان البرز به دلیل مشکلات مالی یارگیری و تمرینات آماده سازی خود را برای شرکت در فصل جاری دیر شروع کرد و همین موضوع در نتیجه گیری این تیم نیز تاثیر منفی گذاشت. گل ریحان در فصل جاری تا قبل از هفته سیزدهم نتایج مطلوبی را کسب نکرده بود و با 9 امتیاز در رده هفدهم جدول قرار داشت.

این تیم در هفته سیزدهم رقابت ها دست به کار بزرگی زد و توانست نتیجه شگفت انگیزی را برابر تیم صدرنشین و مدعی هوادار بدست آورد شاگردان اصغر مازیار موفق شدند تیم صدرنشین هوادار را با سه گل در این هفته از رقابت ها شکست دهند و دومین شکست فصل را به این تیم تحمیل کنند. برد گل ریحان برابر تیم مدعی و قدرتمند هوادار در حالی اتفاق افتاد که این تیم از دقیقه 40 بازی با اخراج فرید امیری بیش از 45 دقیقه ده نفره به کار خود ادامه داد.

ترین های هفته سیزدهم لیگ دسته اول فوتبال (عکس)

بازیکنان هفته: ایمان غلامی و امید جهانبخش
ایمان غلامی مهاجم تیم فوتبال بادران که در هفته گذشته موفق شده بود گل برتری تیمش را در یک دیدار شش امتیازی برابر مس کرمان به ثمر برساند در این هفته از رقابت ها نیز توانست دومین گل سه امتیازی تیمش را در دومین بازی ۶ امتیازی متوالی بادران به ثمر برساند و نفش موثری در دو برد متوالی این تیم پایتخت نشین داشته باشد. او در دو دیدار ۶ امتیازی تیمش در امر گلزنی و به ارمغان آوردن ۳ امتیاز مهم دبل کرد.

ترین های هفته سیزدهم لیگ دسته اول فوتبال (عکس)

امید جهانبخش بازیکن سابق تیم های صبای قم، گسترش فولاد، صنعت نفت آبادان و سایپا که در فصل جاری برای گل ریحانی ها توپ می زند موفق شد در هفته سیزدهم رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور دبل کرده و دو گل تیمش را به ثمر برساند. این بازیکن در برد ارزشمند تیمش مقابل تیم صدرنشین هوادار نقش اساسی ایفا کرد چرا که گل های او پس از گل تساوی هواداری ها به ثمر رسید. او در این بازی گل دوم تیمش را به زیبایی و از روی ضربه ایستگاهی به ثمر رساند.

ترین های هفته سیزدهم لیگ دسته اول فوتبال (عکس)

مربی هفته: اصغر مازیار
اصغر مازیار که از هفته یازدهم و از دیدار برابر قشقایی هدایت گل ریحانی ها را برعهده گرفته در 3 هفته ای که بر روی نیمکت این تیم نشسته تلاش کرده است تا تفکرات تاکتیکی خود را به نحواحسن و مطلوب به بازیکنان تیمش انتقال دهد و تغییر و تحولاتی را در تاکتیک و سبک بازی تیم گل ریحان ایجاد کند. با این حال او و تیمش موفق شدند در هفته سیزدهم تیم هوادار صدرنشین را شکست دهند و اولین شگفتی فصل شان را رقم بزنند. این اولین برد گل ریحان با هدایت اصغر مازیار بود.

ترین های هفته سیزدهم لیگ دسته اول فوتبال (عکس)

ناکام بزرگ هفته: هوادار تهران
هوادار تهران با شکست در هفته سیزدهم فرصت افزایش اختلاف امتیازی خود‌ با سایر رقبا را از دست داد و حالا با این شکست مس کرمان را هم امتیاز، آن هم با وجود تفاضل گل کمتر پشت سر خود می بیند.

ترین های هفته سیزدهم لیگ دسته اول فوتبال (عکس)

بازی هفته: بادران تهران - پارس جنوبی جم
جدال بادران تهران و پارس جنوبی جم حساس ترین و مهم ترین بازی هفته بود که حکم بازی ۶ امتیازی را برای هر دو تیم مخصوصا بادرانی ها داشت که در نهایت این دیدار جذاب با برتری دراماتیک بادرانی ها خاتمه یافت.

ترین های هفته سیزدهم لیگ دسته اول فوتبال (عکس)