۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۹
اختصاصی دی اسپورت

پایان تراژدی تلخ برای البرزی‌ها

نماینده فوتبال بانوان البرز علیرغم جوانگرایی در تیم نتایجی خوب کسب نکردند تا این تیم نتواند انتظارات را برآورد کند.
کد خبر: ۱۱۱۹۳۳
پایان تراژدی تلخ برای البرزی‌ها

به گزارش دی اسپورت، سرویس فوتبال بانوان، نماینده بانوان البرز در دومین سال حضورش با حمایت همه جانبه هیات فوتبال و به فرماندهی سارا قمی ستاره فوتبال بانوان کم فروغ‌تر از سال قبل مقابل حریفان تا دندان مسلح خود ظاهر شد تا پایانی تلخ را در لیگ امسال داشته باشد.

دلایل زیادی برای ناکامی هم وجود داشت که مهمترین آن بها به جوانان بومی استان است که امروزه می‌توانیم نام ناکامی را در کسب نتیجه روی آن گذاشت ولی قطعاً در آینده همین جوانان یک برگ برنده خواهند بودند که در این راه می‌توان به کم کردن هزینه‌های مالی نسبت به سال قبل هم اشاره کرد.

اما در کنار این مسئله می‌توان اشاره‌ای به نقطه ضعف‌های در شکل و شمایل اداره تیم هم داشته باشیم که دلیلی بر نتیجه نگرفتن تیم باشد با توجه به اینکه البرزی‌ها در کنار جوانان خود با تجربه‌های هم داشتند.

در این تیم بحث نفر اول کادر فنی است که این فصل هم مربیان خوب بومی در مقطعی برای همکاری با البرزی‌ها در تمرینات حضور داشتند ولی اختلافات و کج سلیقه‌ای باعث شد تا آن‌ها نتوانند ادامه همکاری داشته باشند که بیشترین اصرار حضور مربیان بومی در تیم بخاطر مدرک مربیگری بود و تصمیم گیرنده نهایی در نوع اجرای تمرین و چیدمان ترکیب اصلی تیم با کاپیتان سارا بود.

در این راه همچون سال قبل برخی مربیان با این مسئله کنار آمدند و برخی‌ها نیز نخواستند اقتدار و پرستیژ خود در این حرفه را زیر سوال ببرند و زیر بار نرفتند و خیلی زود کنار کشیدند که قطعاً اگر در این راه مربیان بومی حرف اول را در تیم می‌زدند همچون بها دادن به بازیکنان جوان می‌توانستد در آینده‌ای کوتاه برای فوتبال بانوان البرزی مفید باشد.

تیم سارا قمی در لیگ امسال فقط دو برد مقابل تیم نه چندان خوب همیاری داشت و در ۶ بازی دیگر متحمل باخت شد که بعضاً شکستی تلخ نیز به همراه داشته است. بیست و یک گل خورده در مقابل هفت گل زده ماحصل تلاش نماینده البرز در لیگ امسال بود که با شکست چهار گله بازی دیروز مقابل سپاهان پایانی تلخ به همراه داشت.

با این تفاصیل قطعاً لیگ امسال تجربه خوبی برای البرزی‌ها برای تیمداری در فصل بعد لیگ برتر خواهد بود که با یک مدیریت و ساختاری حرفه‌ای‌تر تیمی در خور نام بانوان با استعداد البرزی‌ها روانه رقابت‌ها کنند.