۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۳
در گفتگویی اختصاصی با دی اسپورت

مدیر عامل سابق ایران جوان: آقایان اگر ادامه دهند تبعات بدی در انتظارشان خواهد بود

مدیر عامل سابق ایران جوان بوشهر گفت: ادامه تیم داری قطعاً تبعات بدی خواهد داشت زیر کار آن‌ها غیر قانونی است و باید این موضوع را قبول کنند.
نویسنده : محمد زائری
کد خبر: ۱۱۱۹۳۵
مدیر عامل سابق ایران جوان: آقایان اگر ادامه دهند تبعات بدی در انتظارشان خواهد بود

به گزارش دی اسپورت، تیم فوتبال ایران جوان بوشهر این روزها دچار مشکلات شدید مدیریتی است که تبعات بدی هم به تیم فوتبال این باشگاه زده و اینطور که از شواهد پیداست این تیم روز پنجشنبه در دیدار مقابل علم و ادب در تبریز حاضر نخواهد شد و همچنین با حکم مدیر عامل سابق این باشگاه از دادگاه مبنی بر غیر قانونی بودن هیات مدیره فعلی این باشگاه وارد چالش جدیدی شده است.

جعفر پورکبگانی مدیر عامل سابق باشگاه ایران جوان در خصوص رای صاده در گفتگو با خبرنگار دی اسپورت گفت: شخصاً رغبتی به تیم داری ندارم و حتی این موضوع را به نماینده هواداران و هیات مدیره فعلی هم اعلام کرده ام.

وی تصریح کرد: نمی‌خواهیم آسیبی به این تیم برسد و آقایان باید قبول کنند که کارشان غیر قانونی است و می‌بایست از ادامه تیم داری دست بردارند.

وی با اینکه تیم باید به دست افراد واقعی سپرده شود اظهار داشت: اگر آقایان منعفتی در این باشگاه ندارند و دلسوز تیم هستند باشگاه را تحویل هفت نفر بی‌طرف دهند که در این راه افرادی دلسوز سراغ داریم که بدون چشم داشتی تیم را اداره خواهند کرد و همچنین ما و آقایان حاضر نیز تعهد دهند که که هیچ زمانی به باشگاه ورود نکنند و سمتی در این تیم نداشته باشند.

پورکبگانی با تأکید بر اینکه ادامه تیم داری توسط آقایان هیات مدیره قطعاً به ضرر آن‌ها خواهد بود به خبرنگار دی اسپورت گفت: آقایان اگر می‌خواهند ساز ناسازگاری بزنند و این مسیر را ادامه بدهند تبعات بدتری در انتظار آن‌ها خواهد بود.

مدیر عامل سابق ایران جوان: آقایان اگر ادامه دهند تبعات بدی در انتظارشان خواهد بود

وی در ادامه در این خصوص اضافه کرد: متاسفانه سرپرست یا یکی از اعضای هیات مدیره با انتشار شایعاتی مبنی براینکه این حکم اجرایی نخواهد بود یادآور می‌شوم که این حکم توسط قاضی دادگاه صادر شده و اجرایی خواهد بود.

مدیرعامل سابق ایران جوان بوشهر با بیان اینکه این تیم در زمان مدیریت آقایان صدمات زیادی دیده بیان کرد: فوتبال پایه باشگاه نابود شده و همیشه ایران جوان به یک باشگاه بازیکن ساز شناخته می‌شد که در حال حاضر خبری از اقتدار این تیم نیست.

جعفر پورکبگانی در پایان خبر حمایت از سیروس دهقان مبنی بر در دست گرفتن این تیم را رد کرد و اعلام داشت هیچ گونه حمایتی از ایشان نداشتم.
ترند های روز