۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
از نتیجه بازی راضی هستیم؛

عزیزی: برای کسب پیروزی به زمین آمده بودیم

سرمربی تیم فوتبال نود ارومیه گفت: ما امروز برای تساوی به زمین نیامده بودیم دنبال پیروزی بودیم چند موقعیت ایجاد کرده و بدست آوریم که با توجه بی تجربگی بازیکنان از آنها به خوبی استفاده نکردیم در مجموع از نتیجه بازی راضی هستیم.
کد خبر: ۱۱۱۹۸۷
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ عباس عزیزی سرمربی نود ارومیه در نشست خبری پس از بازی با ملوان اظهار داشت: ابتدا جا دارد به تیم ملوان تبریک بگویم که بازی جانانه ای را انجام دادند. ما تیمی هستیم با میانگین سنی ۲۰ سال، فکر می کنم در ایران برای اولین بار است که چنین تیمی با این میانگین سنی و پنجره ای بسته و با بازیکنان بومی توانسته است در ۵ هفته ۱۰ امتیاز کسب کند. امروز ۳ بازیکن ما اولین باری بود که در لیگ یک بازی می کردند شرایط ما شرایط سختی بود.

عزیزی ادامه داد: امروز خیلی خوشحالم چرا که بازیکنانم با غیرت‌شان تلاش کردند. ضمن اینکه از بازی خوب ملوان نباید گذشت بازیکنان این تیم امروز بهترین بازی را به نمایش گذاشتند.

سرمربی نود ارومیه افزود: بازی همیشه در بندرانزلی سخت است. ملوان تیم بزرگ و ریشه داری است ما امروز برای تساوی به زمین نیامده بودیم دنبال پیروزی بودیم چند موقعیت ایجاد کرده و بدست آوریم که با توجه بی تجربگی بازیکنان از آنها به خوبی استفاده نکردیم در مجموع از نتیجه بازی راضی هستیم.

عزیزی در مورد داوری نیز گفت: داوری امروز خوب بود. من مشکلی از بابت داوری در زمین ندیدم.
ترند های روز