۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۲

قنواتی: جواب اعتماد به كادرفنی را گرفتيم

مدیرعامل باشگاه شهرداری بندرماهشهر گفت: در شرايطی كه تيم نتايج بدی گرفته بود پای کادرفنی ايستادم چرا كه بايد به نيروهای بومی و سالم بها داد تا آينده شهرمان تضمين شود.
کد خبر: ۱۱۲۰۰۳
به گزارش وب سایت دی اسپورت و به نقل از روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری بندرماهشهر؛ غلامحسین قنواتی مدیرعامل باشگاه شهرداری پس از پیروزی خارج خانه تیمش مقابل میلادمهر تهران گفت: پیروزی در اين ديدار از نان شب واجب تر بود و خدا رو شکر توانستیم آن را کسب کنیم. در هفته های پيش فشار زیادی روی تیم بود و با نتایج خوبی که طی چهار هفته گذشته در لیگ و حذفی بدست آوردیم کاملاً شرايط عوض شد.

قنواتی كه همواره حتی زمانی كه تيمش سه شكست متوالي داشت از كادرفنی تيمش حمايت كامل كرد، ادامه داد: به اين مجموعه اعتقاد دارم و در شرايطی كه تيم نتايج بدی گرفته بود نيز پای آنها ايستادم چرا كه بايد به نيروهاي بومی و سالم بها داد تا آينده شهرمان تضمين شود.

رئيس امور ورزش شهرداری گفت: امسال در تيم رويكرد بومی گرايی داشتيم و هيچ سالی مثل امسال به اين اندازه از بازيكنان بومی استفاده نشده بود. حضور شش بازيكن بومی در تركيب اوليه و استفاده از هشت بازيكن بومی در يک بازی نويد اين را می دهد كه آينده فوتبالی خوبی برای شهرستان در پيش رو است.

مديرعامل باشگاه شهرداري درباره همكاری مسئولين گفت: انصافاً بدون كمک و همدلی اين عزيزان كاری نمی توان انجام داد و جا دارد از همه مسئولينی كه در كنار ما هستند تشكر و قدردانی كنم. فقط بايد به يک نكته اشاره كنم كه شهرداری به تنهايی بخش زيادی از ورزش شهرستان را حمايت می‌كند و اين وظيفه ماست اما تيم فوتبال شهرداری در برخی موارد از جمله رفت و آمد و محل اقامت به مشكل برخورده كه اميدواريم با پيگيری نماينده محترم مجلس و اعضای دفتر ايشان و همچنين فرماندار جديد اين مشكل حل شود و راه را براي موفقيت تيم های ورزشی هموارتر كنند.

قنواتی در پايان گفت: جا دارد موفقيت هاي تيم خليج فارس در ليگ سه را تبريك عرض كنم و انشاالله بتوانند به ليگ دو صعود كنند. همچنين اميدوارم هر چه زودتر ويروس منحوس كرونا از بين برود و شاهد حضور دوباره هواداران خود در ورزشگاه باشيم و بتوانيم با استفاده از يار دوازدهم روند موفقيت خود را تثبيت كنيم.
ترند های روز