۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۹

بیات: جوانگرایی و شرایط کرونا در نتیجه گیری تیم تأثیر داشت

سرپرست تیم فوتبال هیات البرز گفت: امسال تیم جوان و بومی را روانه مسابقات کردیم و با توجه به شیوح بیماری کرونا باعث شد نتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم.
کد خبر: ۱۱۲۰۱۱
بیات: جوانگرایی و شرایط کرونا در نتیجه گیری تیم تأثیر داشت

به گزارش دی اسپورت، سرویس فوتبال بانوان، مریم بیات در گفتگو با پایگاه خبری هیات فوتبال البرز در خصوص عملکرد نماینده این استان در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان گفت: ما تیم نوپای هستیم که دومین سال حضورمان در لیگ را تجربه می‌کنیم که در این فصل ۸۰ درصد تیم را بازیکنان بومی استان تشکیل دادند. 

وی تصریح کرد: با میانگین سنی ۱۸ سال جوان‌ترین تیم لیگ برتر بانوان محسوب می‌شویم و در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن خواهیم داشت و آینده فوتبال البرز با این جوانگرایی تضمین خواهد شد. 

سرپرست تیم فوتبال البرز با بیان اینکه تجارب خوبی طی دو سال اخیر کسب کرده‌ایم بیان داشت: البرز در فصل گذشته غیر بومی‌های زیادی داشت ولی در این فصل سیاست مدیران باشگاه جوانگرایی بود که البته با قرار گرفتن در گروهی که مدعیان قهرمانی حضور داشتند شرایط کمی سخت شد ولی در مجموعه تجربه خوبی کسب کردیم. 

بیات با تأکید بر اینکه فشردگی مسابقات در شیوح بیماری کرونا در نتایج ما تأثیر داشت اذعان کرد: صد در صد بیماری کرونا تأثیر بسزایی در ورزش کشور داشت و همین دلیلی بود تا رقابت‌های این فصل لیگ برتر بانوان در دو گروه برگزار شود و همین امر درعدم نتیجه گیری تیم ما تأثیرگذار بود ولی امیدواریم سازمان لیگ با برنامه ریزی بهتری در فصل بعد ما هم بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم.

گفتگو: محمد کریمی
انتشاردهنده: محمد زائری