۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۱
اختصاصی وب سایت دی اسپورت؛

ترین های هفته چهاردهم لیگ دسته اول فوتبال

با برگزاری هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه های کشور، عناوین بهترین‌های این هفته از رقابت‌ها نیز مشخص شد.
کد خبر: ۱۱۲۰۲۹
ترین های هفته چهاردهم لیگ دسته اول فوتبال
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ هفته هاردهم لیگ دسته اول باشگاه های کشور با صعود بادران به صدر جدول، شکست هوادار توقف مس کرمان، برتری فجرسپاسی برابر آرمان گهرسیرجان به پایان رسید.

با پایان یافتن این هفته از رقابت ها کارشناسان وب سایت دی اسپورت با تحلیل و نقد بازی ها ترین های این هفته را معرفی کردند که در ادامه مروری بر نظر کارشناسان دی اسپورت خواهیم داشت.

نتایج هفته چهاردهم در یک نگاه:

شنبه ۲۵ بهمن ماه ۹۹

خیبر خرم آباد 1 - شهرداری آستارا 2
عارف رستمی("20)
سعید دلاور("12) - جابر نصیری("19)

رایکا بابل 0 - مس کرمان 0
کارت قرمز: فرزین رکوعی (مربی مس) - نادر دست نشان (سرمربی رایکا)

آرمان گهرسیرجان 1 - فجرسپاسی 2
سعید قائدی فر("13)
فرزان دانا("64)("72)

هوادار تهران 0 - شاهین شهرداری بوشهر 1
سینا اسدبیگی - گل بخودی(63)

پارس جنوبی جم 1 - خوشه طلایی ساوه 0
علی فاتح

ملوان بندرانزلی 0 - نود ارومیه 0

یکشنبه ۲۶ بهمن ماه ۹۹

چوکای تالش 2 - بادران تهران 4
کنعان طاهرنژاد("12) - سامان نورمحمدی("49)
احسان پیرهادی("14) - مرتضی خراسانی("89) - حسین امامیان("90+2) - ایمان غلامی("90+6)
 
قشقایی شیراز 3 - استقلال ملاثانی 1
محمد خادمی("32) - امین هاشمی‌فر("45+4) - مرتضی سنجانکی("86)
میلاد نجفی("69)

استقلال خوزستان 3 - گل ریحان البرز 0
محمد معاوی("12) - رامین داوودی("14) - بهروز بارانی("90+4)


تیم هفته: بادران تهران
تیم فوتبال بادران در این هفته از رقابت ها موفق شد با برتری برابر چوکای تالش به صدر جدول رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور صعود کند. نارنجی پوشان پایتخت در حالی در این دیدار جذاب و پرگل پیروز شدند که تا دقیقه 89 بازی از حریف تالشی خود عقب بودند اما دو تعویض از محسن عاشوری در دقیقه 80 کافی بود تا روند بازی تغییر کرده و بادران در 16 دقیقه پایانی (10 دقیقه باقی مانده از زمان قانونی بازی + 6 دقیقه وقت اضافه) سرتا پا حمله شده و موفق شود با کامبک رویارویی یازی باخته را با برد پرگل 4 بر 2 عوض کند.

ترین های هفته چهاردهم لیگ دسته اول فوتبال

بازیکن هفته: فرزان دانا
مهاجم تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز که در هفته های اخیر نیز بازی های خوبی را از خود به نمایش گذاشته بود در این هفته از رقابت ها موفق شد با دبل در بازی مقابل آرمان گهر در حالیکه تیمش با یک گل از حریف عقب بود ضمن اینکه فجر را از یک شکست خارج از خانه فراری دهد این تیم را در پایان این هفته از رقابت ها صاحب سه امتیاز ارزشمندی کند.

ترین های هفته چهاردهم لیگ دسته اول فوتبال

مربی هفته: محسن عاشوری
مربی بادران از بدو ورود به عرصه مربیگری نشان داده مربی باهوش و بادانشی است. او از بدو ورود به عرصه مربیگری موفق بوده و نتایج خوبی را با تیم هایی که هدایت آنها را برعهده گرفته کسب کرده است. بادران با هدایت این مربی در هفته چهاردهم موفق شد برد خارج خانه ارزشمندی را کسب کند و به صدر جدول رقابت ها صعود کند. این برد برای نارنجی پوشان پایتخت در حالی بدست آمد که این تیم تا دقیقه 89 از حریف خود عقب بود اما تعویض های هوشمندانه و طلایی عاشوری و اعتماد و میدان او به یک بازیکن 17 ساله سبب شد تا بادران بازی باخته را با برد عوض کند.

ترین های هفته چهاردهم لیگ دسته اول فوتبال

ناکام هفته: هوادار تهران
هوادار که تا پیش از این هفته در صدر جدول رقابت ها قرار داشت به یکباره با بدشانسی های عجیبی روبرو و همین بدشانسی ها سبب شد تا این تیم با دو شکست متوالی صدر جدول را از دست بدهد. تیم رضا عنایتی با دو شکست متوالی به رده چهارم جدول سقوط کرد. هوادار هفته گذشته نیز با شکست عجیب و غیرقابل باور برابر گل ریحان ته جدولی ناکام بزرگ هفته نامیده شد.

ترین های هفته چهاردهم لیگ دسته اول فوتبال

بازی هفته: چوکای تالش و بادران
یکی از پرگل، جذاب و دیدنی ترین بازی هفته بازی دو تیم چوکا و بادران بود که 6 گل در آن به ثمر رسید.‌ این بازی پرگل که با کامبک رویارویی پایتخت نشینان همراه بود در نهایت با برد و کسب سه امتیاز شیرین برای بادرانی ها به پایان رسید.

ترین های هفته چهاردهم لیگ دسته اول فوتبال
ترند های روز