۰۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۴
امسال لیگ یک کیفیت بالایی ندارد؛

حمودی: همه تیم های لیگ یک امیدوار به صعود هستند

مدافع تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر می گوید: به نظر من امسال لیگ برتر و لیگ یک سطح کیفی بالاتری ندارند شاید دلیل آن هم شرایط کرونایی باشد که همه چیز علی الخصوص فوتبال را تحت تاثیر قرار داده است.
کد خبر: ۱۱۲۰۵۲
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ علی حمودی در خصوص آخرین وضعیت تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر اظهار داشت: خدا را شکر ما هفته به هفته با تمرکز بهتری کار می کنیم. چند هفته تیم مان گلی را دریافت نکرده است و بدنبال گلزنی بودیم که در این هفته برابر هوادار به این امر مهم دست یافتیم.

حمودی ادامه داد: خدا را شکر پس از هفته ها توانستیم یک سه امتیاز ارزشمند خارج از خانه را کسب کنیم و به بازی های بعدی امیدوار باشیم.

مدافع تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر در خصوص گل تیم شاهین در دیدار برابر هوادار گفت: ما هر هفته سه یا 4 روز روی ضربه ایستگاهی چه از روی کرنر و چه از کنار زمین کار می کنیم که خدا  را شکر نتیجه آن را گرفتیم.

وی در خصوص استفاده تیم شاهین در فصل جاری از بازیکنان بومی بیان داشت: جنوب کشور علی الخصوص استان بوشهر بازیکنان بزرگی را به فوتبال کشور معرفی کرده است و در حال حاضر بازیکنان بومی خوبی در تیم ما حضور دارند که قطعا کادرفنی به آنها در مسابقات بها خواهد داد. و همین طور نیز هم هست شما در چند هفته اخیر شاهد حضور این بازیکنان در ترکیب شاهین بوده اید.

حمودی در مورد اینکه ادامه فصل را برای شاهین چطور پیش بینی می کند گفت: به نظر من امسال لیگ برتر و لیگ یک سطح کیفی بالاتری ندارند شاید دلیل آن هم شرایط کرونایی باشد که همه چیز علی الخصوص فوتبال را تحت تاثیر قرار داده است.

مدافع شاهین ادامه داد: امسال تیم دوازدهم جدول هم می تواند برای صعود فکر کند و خیلی فرقی بین تیم میانه جدول و بالای جدول وجود ندارد و همه امیدوار به صعود لیگ برتر هستند.

او در خصوص بازی با هوادار نیز گفت: ما در این بازی بدنبال سه امتیاز بازی بودیم چرا که در هفته های اخیر نتوانسته بودیم امتیازات لازم را کسب کنیم ولی این هفته همه بازیکنان برای کسب سه امتیاز بازی مصمم بودند که خدا را شکر توانستیم گلی دریافت نکرده و گل به ثمر برسانیم. 
ترند های روز