۰۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۲
از شهر نمی گذارم زنده خارج شوی!

اپیدمی تاسف‌آور در فوتبال ایران؛ تهدید به مرگ داور در لیگ سه توسط آقای مربی (عکس)

یکی از داوران لیگ دسته سوم کشور از سوی یکی از مربیان تیم های حاضر در مرحله اول رقابت ها تهدید به مرگ شد.
کد خبر: ۱۱۲۰۶۳
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ دو تیم آبی پوشان شمس کیش و سنگ آهن بافق در هفته هفتم رقابت های مرحله اول لیگ دسته سوم باشگاه های کشور روز چهارشنبه ۲۹ بهمن ماه در ورزشگاه المپیک کیش برابر هم صف آرایی کردند که در پایان نماینده بافق در این دیدار جنجالی موفق شد با نتیجه پرگل سه بر یک به پیروزی برسد.

این دیدار جنجالی در حالی به سود سنگ آهن بافق خاتمه یافت که در پایان بازی شاهد اتفاقات تلخ و صد البته تاسف آور بودیم. اتفاقاتی که به جرئت می توان گفت که در لیگ های ایران اتفاق می افتد.

گویا ضرب و شتم و تهدید داور از سوی عوامل تیم ها به امری طبیعی در لیگ های کشور تبدیل شده و همچنان برخی از عوامل تیم ها به خود این جرئت را می دهند که دست به چنین اقدامات تلخ و تاسف آوری زده و نسبت به یک مقام رسمی مسابقه چنین تعرضی داشته باشند.

ماجرا از این قرار است که در پایان بازی دو تیم آبی پوشان شمس کیش و سنگ آهن بافق مربی تیم میزبان که به شدت از باخت تیمش عصبانی بود با حمله به داور وی را مورد ضرب و شتم قرار داده و بدنبال آن سایر عوامل این تیم نیز آقای مربی را همراهی کرده و حسابی از خجالت داور در می آیند.

اپیدمی تاسف‌آور در ایران؛ تهدید به مرگ داور در لیگ سه توسط آقای مربی (عکس)

جالب این است که آقای مربی علاوه بر ضرب و شتم داور وی را به مرگ تهدید کرده و خطاب به این داور جوان می گوید که اجازه نمی دهد زنده از شهر خارج شود!

تمام این‌ها در شرایطی اتفاق می افتد که چنین اقدامات غیراخلاقی و حرفه ای در لیگ های ایران رخ می دهد و باید نهادهای قضایی فدراسیون و کشور به مانند کمیته اخلاق نسبت به جلوگیری از این اپیدمی خطرناک و فاجعه آور ورود کرده و با مسببین به شدت برخورد قاطعی کند. اپیدمی که از سالیان گذشته مرسوم به ضرب و شتم داوران بود اما به تازگی تغییر حالت داده و به خطرناک ترین حالت ممکن (تهدید به مرگ) تبدیل شده است.

با پیگیری و استعلام خبرنگار دی اسپورت از سازمان لیگ موارد ذکر شده تایید شد. کمیته مسابقات سازمان لیگ در این خصوص اعلام کرد: این موضوع با قید فوریت از طریق مراجع قضایی فدراسیون پیگیری شده و به زودی با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.