۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۷
بین بازیکنان تیم رفاقت و یکدلی خاصی وجود دارد؛

سلطانی: می توانیم نیم نگاهی به لیگ برتر داشته باشیم

مدافع چپ تیم فوتبال شهرداری بندرآستارا می گوید اطمینان دارم می توانیم نیم نگاهی به لیگ برتر داشته باشیم. همه تلاش‌مان را برای تحقق این امر مهم خواهیم کرد.
کد خبر: ۱۱۲۰۶۷
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ بهزاد سلطانی مدافع چپ تیم فوتبال شهرداری آستارا پیش از بازی با استقلال خوزستان در خصوص شرایط خودش و تیمش اظهار داشت: پس از گذراندن دوران نقاهت مصدومیتی که با آن مواجه شده بودم خدا را شکر شرایطم خیلی بهتر شده است و دو هفته ای است که به تمرینات گروهی تیم اضافه شده ام. و خوشبختانه در بازی قبلی برابر خیبر خرم آباد توانستم بازی کرده و به تیمم کمک کنم.

سلطانی در خصوص بازی با خیبر خرم آباد افزود: بازی خیلی سختی در خرم آباد داشتیم امتیاز این بازی خیلی به کمک می کند. ما تیم یکدلی هستیم که با شرایط سخت کار می کنیم. ما تا خرم آباد مسافت طولانی را طی کردیم ولی نتیجه خوبی را کسب کردیم. خدا را شکر شرایط خوب است با این روند بازی های بعدی را ادامه می دهیم تا ببینیم خدا چه می خواهد.

وی در مورد بازی با استقلال خوزستان بیان داشت: بازی امروز بازی حساسی است یکی از حساس ترین مسابقات لیگ یک محسوب می شود. استقلال خوزستان تیم با کیفیتی است. با این حال خدا را شکر که شرایط میزبانی در آستارا فراهم شد و می توانیم در زمین خودمان بازی کنیم. بازی در زمین خودی بهتر است چرا که مسافت های طولانی و سخت را برای انجام مسابقه طی نمی کنیم مطمئن باشید که امروز با دست پر از زمین مسابقه خارج می شویم.

مدافع چپ تیم فوتبال شهرداری آستارا در خصوص شرایط مسابقات اظهار داشت: ما تیم منسجم و خوبی داریم بین بازیکنان رفاقت و همدلی خاصی وجود دارد. فشردگی مسابقات و جدول به گونه ای است که اختلاف امتیازی تیم ما با تیم های بالاتر فقط یک امتیاز است و تیم های پایین تر از ما هم چنین شرایطی دارند. لیگ بسیار فشرده ای در حال برگزاری است ولی تیم ما این کیفیت را دارد که خودش را اثبات کند. تا همین الان هم کار بزرگی کردیم و مطمئنم روز به روز اتفاقات خوبی برای تیم شهرداری آستارا رقم خواهد خورد.

سلطانی در پایان گفت: اطمینان دارم می توانیم نیم نگاهی به لیگ برتر داشته باشیم همه تلاش‌مان را برای تحقق این امر مهم خواهیم کرد. فقط تنها خواسته ای که از مسئولان دارم این است که ما را حمایت کنند چرا که شرایط‌مان خیلی سخت است.
ترند های روز