۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۴
موفقیت تیم مختص یک نفر نیست برای کل مجموعه است؛

سلطانی: بدنبال خلق شگفتی در لیگ یک هستیم

مدافع تیم فوتبال شهرداری آستارا می گوید وقتی یک اتفاق خوبی رقم می خورد مختص یک نفر نیست چرا که یک مجموعه تلاش می کند و این اتفاق خوب به خاطر تلاش همه مجموعه است.
کد خبر: ۱۱۲۰۹۳
به گزارش وب سایت‌ دی اسپورت؛ بهزاد سلطانی مدافع تیم فوتبال شهرداری آستارا در خصوص پیروزی مهم این تیم برابر استقلال خوزستان اظهار داشت: تلاش کردیم روزها و تمرینات سختی را پشت سر گذاشتیم  و از همه مهم تر فعل خواستن را صرف کردیم. امروز بازی سختی را داشتیم می دانستیم که این دیدار حکم بازی ۶ امتیازی را برای ما دارد.

سلطانی ادامه داد: شرایط جوی در آستارا بسیار سخت بود اما با این وجود توانستیم با ارائه یک بازی زیبا به برتری برسیم.

مدافع چپ تیم فوتبال شهرداری آستارا افزود: بالاخره وقتی بخوای فعل خواستن را توصیف کنی چنین اتفافاتی رخ می دهد همه بازیکنان تیم پیروزی در این مسابقه را می خواستند و برای تحقق این امر مهم با تمام وجود و توان بازی کردند.

وی در خصوص گلزنی‌اش از روی ضربه ایستگاهی گفت: من زدن ضربه ایستگاهی را دوست دارم این موضوع را همه اعضای تیم می دانند و برای زدن این ضربات بیشتر تمرین می کنم. اگر گلی روی ضربات ایستگاهی به ثمر می رسد حاصل تلاش همه بازیکنان است. تشکر می کنم از کادرفنی تیم که به من اعتماد دارند و اجازه می دهند این ضربات را من بزنم. همچنین از بازیکنان تیم نیز بابت دلگرمی هایشان تشکر می کنم. ما از ته دل می خواهیم که چنین اتفافاتی بیفتد و امیدوارم اتفاقات بهتر از این نیز برای‌مان رقم بخورد و باز هم در آینده بتوانم از این گل ها به ثمر رسانده و به تیمم کمک کنم. 

سلطانی اضافه کرد: ما بدنبال شگفتی در لیگ یک هستیم که اطمینان داشته باشید این شگفتی رخ خواهد داد.

مدافع چپ تیم فوتبال شهرداری آستارا در خصوص داوری این بازی و گل تیمش که مردود اعلام شد گفت: متاسفانه داور گل سالم ما را مردود اعلام کرد نمی توانم در مورد داوری چیزی بگویم ولی گلی که در نیمه اول به ثمر رساندیم کاملا سالم بود و می توانستیم با گل های بیشتری بازی را به اتمام برسانیم چرا که از تیم حریف سرتر بودیم. امیدوارم این پیروزها برای تیم شهرداری آستارا تداوم داشته باشد.

وی در پایان گفت: پایان رافت به من لطف دارد و به من انرژی، روحیه مثبت و اعتماد به نفس خاصی می دهد. و وقتی پشت ضربه ایستگاهی قرار می گیرم این انرژی و اعتماد به نفس را دارم که می توانم بهترین ضربه ایستگاهی را بزنم. وقتی یک اتفاق خوبی رقم می خورد مختص یک نفر نیست چرا که یک مجموعه تلاش می کند و این اتفاق خوب به خاطر تلاش همه مجموعه است.
ترند های روز