۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۸
در گفتگویی اختصاصی با دی اسپورت

جهانجاتی: ثمره سال ها پرورش بازیکنان جوان را با قهرمانی خواهیم داد

سرمربی شهرداری سیرجان گفت: قطعاً با قهرمانی در لیگ برتر ثمره سال ها تلاش در راه بازیکن سازی را خواهیم دید که در این عرصه مدیران باشگاه نیز زحمات فراوانی متحمل شدند.
کد خبر: ۱۱۲۱۰۰
جهانجاتی: ثمره سال ها پرورش بازیکنان جوان را با قهرمانی خواهیم داد

به گزارش خبرگزاری دی اسپورت، سرویس فوتبال بانوان، مریم جهانجاتی بعدازظهر امروز پس از برد ۶ بر ۲ تیمش مقابل سپاهان در گفتگویی اختصاصی با دی اسپورت در خصوص این دیدار گفت: با آنالیز خوبی که از سپاهان انجام دادیم خیلی زود موفق شدیم دو گل به ثمر برسانیم ولی پس از گل سوم دو گل دریافت کردیم اما در ادامه روند هجومی خود را ادامه دادیم و سه بار دیگر موفق به گلزنی شدیم.

وی تصرح کرد: ما هنوز بازیکنان مصدومان در این مرحله به ما اضافه نشده‌اند و این کار را سخت کرده ولی با تلاش دو چندان سایر بازیکنان توانسته‌ایم جای آن‌ها را پر کنیم.

سرمربی شهرداری سیرجان با تمجید از عملکرد تیم سپاهان اظهار داشت: حریف امروز ما تیم خوبی بود که امکانات بالایی در اختیار دارد و از بازیکنان بسیار خوبی نیز بر خوردار است.

جهانجاتی در جواب سوال خبرنگار دی اسپورت و با توجه به شروع پرقدرت شهرداری سیرجان در دور دوم این رقابت‌ها در خصوص هدفگذاری این تیم در لیگ امسال اظهار داشت: قطعا می‌خواهیم جواب سرمایه‌گذاری روی بازیکنان جوانی که سال‌ها پرورش دادیم و تحویل فوتبال بانوان دادیم را بگیریم که در این راه سخت باشگاه نیز با تمام توان امکانات را در اختیار پیشرفت این بازیکنان قرار داده است.

جهانجاتی: ثمره سال ها پرورش بازیکنان جوان را با قهرمانی خواهیم داد

وی در خصوص بازی بعد تیمش مقابل شهرداری بم هم گفت: ما همین روند را ادامه خواهیم داد تا به هدفمان در لیگ امسال برسیم و قطعاً در دربی استان کرمان کار سختی خواهیم داشت ولی برای کسب پیروزی به میدان خواهیم رفت.

مریم جهانجاتی در خصوص حواشی بوجود آمده در بازی امروز هم بیان داست: سپاهانی‌ها اجازه ورود فیلمبردار ما را به ورزشگاه نمی‌دادند در حالی که خانم بود ولی بالاخره با وساطت نماینده سازمان لبگ مجوز ورود را گرفتیم.

سرمربی شهرداری سیرجان در پایان از عملکرد تیم داوری نیز ابراز رضایت کرد و اذعان داشت: داوران مسابقه اشتباه تأثیرگذاری نداشتند.
ترند های روز