۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۴
آوالان 3 - ویستاتوربین 1؛

برتری قاطعانه آوالان کامیاران برابر صدرنشین

در هفته نهم مسابقات لیگ دسته دوم آوالان کامیاران موفق شد تیم صدرنشین ویستا توربین تهران را در خانه بانتیجه قاطع 3 بر1 شکست دهد.
کد خبر: ۱۱۲۱۰۳
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ در چارچوب مسابقات لیگ دسته دوم باشگاه های کشور و در هفته نهم این مسابقات آوالان کامیاران در ورزشگاه آزادی این شهر میزبان ویستا توربین تهران بود که در پایان شاگردان فاتحی با ارائه یک بازی کاملا برتر با نتیجه3بر1این تیم صدرنشین را شکست دادند تا همچنان روند پیروزی های خانگی خود را ادامه دهند.

بازی باز هم به دلیل حضور اندک هواداران کامیارانی در اطراف ورزشگاه که تنها دلخوشی آن ها تیم شهرشان هست با تاخیر آغاز شد که جا دارد مسئولان سازمان لیگ و همچنین ستاد ملی مبارزه با کرونا با به کار بردن تدبیر و ارائه پروتکل های بهداشتی ورود محدود تماشاگران به ورزشگاه را مجاز کنند تا دیگر شاهد بد رفتاری با هواداران که تنها سرمایه اصلی فوتبال هستند نشود.

دقایق ابتدایی بازی دو تیم بازی را محتاط آغاز کردند ولی در عین احتیاط، دو تیم با برنامه بازی می کردند و هر لحظه امکان ایجاد خطر بر روی دروازه ها وجود داشت.

دقیقه 30: شوت از راه دور محمد نوروزی را سنگربان آوالان به خوبی مهار کرد.

دقیقه 32: روی یک ضربه کاشته خطرناک مسلم فریدی جواب شوت قبلی تیم میهمان را داد.

دقیقه 40: روی حرکتی که خضری آغاز کرده بود توپ در محوطه جریمه به مارابی رسید که این بازیکن پس از دریبل مدافع پیش رویش با شوتی زیبا گل نخست خود و تیمش را به ثمر رساند.

دقیقه 45: روی ضربه کاشته که فاصله از دروازه زیاد بود دروازه ویستا توربین توسط بابک فرامرزی تهدید شد که سنگربان ویستایی ها به سختی توپ را مهار کرد.

در آغاز نیمه دوم و در دقیقه 47 روی پاس در پشت مدافعان ویستا توربین توپ به مارابی فرصت طلب رسید و مهاجم آماده این روزهای آوالانی ها به زیبایی و با یک ضربه چیپ گل دوم خود و تیمش را به ثمر رساند.

دقیقه 55: روی ارسال از چپ توپ به حکیم حزبائی پور رسید که این بازیکن با بغل پا گل نخست ویستاتوربین را به ثمر رساند.

دقیقه 62: باز هم روی ارسال به پشت مدافعان موقعیت خوبی نصیب مارابی و آوالان شد که این توپ را احسان بخش دفع کرد ولی آوالانی ها دست بردار نبودند و حامد رضایی که در نیمه دوم به بازی آمده بود با شوتی سرکش توپ را به تور دروازه ویستا توربین گره زد.

دقیقه 70: ضربه کاشته مصطفی نوربخش با اختلافی کم از بالای دروازه آوالان به بیرون رفت.

دقیقه 73: شوت سرکش سجاد برخورداری با اختلافی کم از بالای دروازه میهمان به بیرون رفت.

دقیقه 81: ضربه سر کم جان جهانگیر عسگری از کنار دیرک دروازه آوالان به بیرون رفت.

دقیقه 95: روی یک ضربه پنالتی که برای ویستا توربین بدست آمد این تیم می توانست به گل دوم برسد اما این پنالتی را عسگری برای ویستا توربین هدر داد تا بازی با همان نتیجه 3 بر 1به سود آوالان کامیاران به پایان برسد.

با این پیروزی آوالان کامیاران 13 امتیازی شد و به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به اسپاد تهران در جایگاه ششم جدول قرار گرفت و باید هفته آینده در یک دیدار سخت و در گناوه به مصاف تیم صدرنشین گروه یعنی امید گناوه برود.

ویستا توربین تهران هم با این باخت با4پله سقوط در جایگاه چهارم جدول قرار گرفت و هفته آینده باید در خانه از سپید رود رشت رده هشتمی پذیرایی کند.

خبرنگار: علیرضا یاوری