۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۳
اختصاصی وب سایت دی اسپورت؛

ترین های هفته پانزدهم لیگ دسته اول فوتبال

با برگزاری هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه های کشور، عناوین بهترین‌های این هفته از رقابت‌ها نیز مشخص شد.
کد خبر: ۱۱۲۱۲۵
ترین های هفته پانزدهم لیگ دسته اول فوتبال
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ هفته هاردهم لیگ دسته اول باشگاه های کشور با صعود مس کرمان به صدر جدول، شهرداری آستارا به رده دوم، تساوی فجرسپاسی و هوادار در حساس ترین بازی هفته، برتری قشقایی مقابل بادران، توقف ملوان برابر استقلال ملاثانی و برد شاهین مقابل گل ریحان البرز به پایان رسید.

با پایان یافتن این هفته از رقابت ها کارشناسان وب سایت دی اسپورت با تحلیل و نقد بازی ها ترین های این هفته را معرفی کردند که در ادامه مروری بر نظر کارشناسان دی اسپورت خواهیم داشت.

نتایج هفته پانزدهم در یک نگاه:

جمعه یکم اسفندماه ۹۹

چوکا تالش 1 - پارس جنوبی جم 1
گلزنان تیم میزبان: رضا اعتمادی("56)
گلزنان تیم میهمان: ایمان شوریابی - گل بخودی("90+3)

مس کرمان 2 - خیبر خرم آباد 0
گلزنان تیم میزبان: بهرام رشید فرخی("42) - محمدعلی صفیا("78)

شنبه دوم اسفندماه ۹۹

شهرداری آستارا 1 - استقلال خوزستان 0
گلزنان تیم میزبان: بهزاد سلطانی("63)

بادران تهران 1 - قشقایی شیراز 3
گلزنان تیم میزبان: پویا سیف پناهی("P19)
گلزنان تیم میهمان:ایمان اکبری - گل بخودی("1) - محمد آژیر("60) - محمد خادمی("67)

خوشه طلایی 3 - آرمان گهرسیرجان 0
 گلزنان تیم میزبان:سجاد اژدر("20)("31) - حسین فاضلی("48)

فجرسپاسی 1 - هوادار تهران 1
گلزنان تیم میزبان: دانیال کردستانی("36)
گلزنان تیم میهمان:سجاد دانایی("37)

نود ارومیه 0 - رایکا بابل 0

استقلال ملاثانی 0 - ملوان بندرانزلی 0

شاهین بوشهر 2 - گل ریحان البرز 1
گلزنان تیم میزبان: محمد ابراهیمی("P20)("36)
گلزنان تیم میهمان: بابک لطیفی("P41)

تیم هفته: قشقایی شیراز
تیم فوتبال قشقایی شیراز در فصل جاری دست به بومی و جوان گرایی زده است. این تیم با یک سری بازیکنان جوان و جویای نام وارد مسابقات شد و علارغم کسب نتایج ضعیف و غیرقابل قبول هوادارانش در هفته های ابتدایی رفته رفته شکل واقعی اش در حال شگل گرفتن است. این تیم در هفته پانزدهم با همین جوانان جویای نام خود دست به کار بزرگی زده و موفق شد تیم صدرنشین بادران را در یک دیدار خارج از خانه شکست داده و چهارمین برد خود در فصل جاری را جشن بگیرد.

ترین های هفته پانزدهم لیگ دسته اول فوتبال

بازیکن هفته: بهزاد سلطانی
مدافع چپ تیم فوتبال شهرداری آستارا که فصل گذشته در تیم دسته دومی پاس همدان توپ می زد و در این تیم نیز درخشید. در این فصل از رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور یکی از چند صید بزرگ آستارایی ها در نقل و انتقالات پیش فصل لقب گرفت. شاید کمتر کسی از آن دسته از فوتبالدوستان و هواداران فوتبال که سلطانی را می شناختند بر این باور بودند که وی بتواند روند صعودی و عملکرد مطلوب خود را در لیگ یک ادامه داده و در این لیگ نیز بدرخشد. اما سلطانی با پیشرفت روز به روز و قابل ملاحظه اش، خودش را تبدیل به یکی از ستاره های فعلی تیم شهرداری آستارا کرده است. او در این فصل برای آستارایی ها با هنرنمایی خود گل های زیبایی را به ثمر رسانده و یکی از ایستگاهی زن های قهار تیمش و حتی لیگ یک محسوب می شود. او در هفته پانزدهم نیز موفق شد روی یک ضربه ایستگاهی گل زیبا و سه امتیازی را به ثمر برساند تا تیمش در دیدار حساس و شش امتیازی برابر استقلال خوزستان به برتری دست یابد.

ترین های هفته پانزدهم لیگ دسته اول فوتبال

تاثیرگذارترین بازیکنان هفته: محمد ابراهیمی - فرشید پاداش - علی آزادمنش
محمد ابراهیمی مهاجم با تجربه شاهین شهرداری بوشهر در بازی این هفته برابر گل ریحان البرز، در شرایطی گل اول تیمش را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند که قبل از اعلام خطای پنالتی، پاس در عمق وی رضا صدری را صاحب موقعیت کرد اما خطای بازیکن گل ریحان بر روی این بازیکن سبب اعلام پنالتی از سوی داور شد، ابراهیمی همین پنالتی اعلام شده را در دقیقه 20 نیمه اول تبدیل به گل اول تیمش کرد. ابراهیمی کار خود را در دقیقه 36 نیمه اول این بازی در جایی که گل دوم تیمش را روی پاس در عمق امین شجاعیان به ثمر رساند، تکمیل کرد.

ترین های هفته پانزدهم لیگ دسته اول فوتبال

فرشید پاداش آقای گل سابق لیگ یک و مهاجم فعلی خوشه طلایی ساوه در بازی این هفته برابر آرمان گهرسیرجان یک پنالتی برای تیمش گرفت و پاس گل سوم تیمش را به حسین فاضلی داد تا از این حیث یکی از تاثیرگذارترین بازیکن هفته لقب بگیرد.

ترین های هفته پانزدهم لیگ دسته اول فوتبال

علی آزادمنش مدافع راست تیم فوتبال قشقایی شیراز که در هفته های اخیر عملکرد مطلوبی از خود به نمایش گذاشته است در این هفته از رقابت ها نیز در دیدار حساس تیمش مقابل بادران صدرنشین یکی ازز مهره های تاثیرگذار تیمش بود. دو گل اول و دوم تیم قشقایی روی ارسال های دقیق آزادمنش به ثمر رسید. او علاوه بر تاثیرگذاری بر روی دو گل تیمش بازی خوبی را ارائه داد و جزو بازیکنان برتر تیمش بود.

ترین های هفته پانزدهم لیگ دسته اول فوتبال

مربی هفته: داریوش هرمزی
داریوش هرمزی با بازیکنان جوان و جوبای نامش موفق شد در این هفته از رقابت ها بادران صدرنشین را در تهران شکست دهند و چهارمین باخت را به این تیم تحمیل کرده و چهارمین برد خود در فصل جاری را بدست آورند.

ترین های هفته پانزدهم لیگ دسته اول فوتبال

ناکام هفته: فجرسپاسی
تیم فوتبال فجرسپاسی که در دیدار حساس هفته پانزدهم میزبان تیم مدعی هوادار بود نتوانست از امتیاز میزبانی خود استفاده کند و هر سه امتیاز این بازی را بدست آورد. دیگر تیمی را که می توان ناکام این هفته نامید چوکای تالش این تیم علارغم ارائه بازی زیبا و برتری تا دقایق پایانی برابر پارس جنوبی، دروازه خود را در واپسین دقایق نیمه دوم بازی باز شده دید و گل تساوی را آن هم روی اشتباه بازیکن خودی دریافت کرد تا در کسب برد و سه امتیاز این بازی خانگی ناکام بماند.

ترین های هفته پانزدهم لیگ دسته اول فوتبال

بازی هفته: فجرسپاسی -  هوادار تهران
دیدار دو تیم فجرسپاسی و هوادار حساس ترین بازی هفته بود که دو تیم در پایان به تساوی یک بر یک رضایت دادند تا امتیازات این بازی مهم بین هر یک از تیم ها تقسیم شود.

ترین های هفته پانزدهم لیگ دسته اول فوتبال