۰۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۸
مسئولان حمایت کنند تا شرمنده مردم نشویم؛

عزیزی: تمام تمرکزمان را روی لیگ گذاشته ایم

سرمربی نود ارومیه می گوید از مسئولین خواهش می کنم که تیم را حمایت کنند. همه بازیکنان تیم بومی هستند و نیاز به حمایت دارند از همه توقع حمایت داریم تا در پایان شرمنده مردم و هواداران ارومیه ای نشویم.
کد خبر: ۱۱۲۱۵۸
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ عباس عزیزی سرمربی نود ارومیه پس از بازی مقابل پارس جنوبی جم اظهار کرد: فوتبال امروز ما را جریمه کرد، ما مستحق شکست نبودیم با وجود اینکه بازیکنان تلاش خود را کردند اما بازی آنها رضایت کننده نبود‌. تیم ما تیم همیشگی نبود شاید دلیل آن هم این باشد که در چند دیدار اخیر لیگ نتایج خوبی را کسب کردیم و این موضوع سبب شد که بازیکنان مغرور شوند.

عزیزی در خصوص بازی استقلال خوزستان گفت: ما امسال شرایط سختی را داریم امروز هم ۵ الی ۶ بازیکن خود را در اختیار نداشتیم ما تمام تمرکزمان را روی لیگ گذاشته ایم و سعی می کنیم تا بازی با استقلال خوزستان تمام نفرات را داشته باشیم تا نتیجه خوبی را کسب کنیم.

سرمربی نود ارومیه در خصوص اینکه آیا در صورت باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی بازیکن جدیدی جذب این تیم خواهد شد بیان داشت: حداقل باید ۶ بازیکن جدید و باتجربه جذب کنیم. برخس مواقع دست مان خالی است و از بازیکنان جوانان و امید استفاده می کنیم در برنامه باشگاه جذب بازیکن جدید وجود دارد و از مسئولین نیز خواهش می کنم که تیم را حمایت کنند. همه این بازیکنان بومی هستند و نیاز به حمایت دارند از همه توقع حمایت داریم تا در پایان شرمنده مردم و هواداران ارومیه ای نشویم.

وی در پاسخ به این موضوع که تیم نود ارومیه در پست مهاجم با کمبود بازیکن مواجه است گفت: ما امروز ۴ موقعیت مسلم گلزنی را از دست دادیم البته دروازه بان حریف امروز عالی کار کرد. در هر صورت ما در تمام نقاط زمین مشکل داشته و با کمبود بازیکن مواجه هستیم این واقعیتی است که باید آن را پذیرفت. ما برای مقابله با این معضل مجبور شدیم بازیکنان را در پست های غیر تخصصی جابه جا کنیم.
ترند های روز