۰۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۸
طوری رفتار می کنند تا داور تحت تاثیر قرار بگیرد؛

هاشمی: استقلال ملاثانی فوتبال خوزستان را زیر سوال می برد

مدافع آبادانی تیم فوتبال بادران تهران می گوید همه ایران بازیکنان خوزستانی را به اسم بازیکن تکنیکی می شناسند اما ما در بازی مقابل استقلال ملاثانی در زمین اصلا شاهد بازی فوتبال نبودیم. بیشتر شاهد حواشی و وقت کشی بودیم که به نظرم با این روند فوتبال خوزستان زیر سوال خواهد رفت.
کد خبر: ۱۱۲۱۶۲
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ روز گذشته دو تیم فوتبال بادران و استقلال ملاثانی در مرحله سوم جام حذفی کشور برابر هم صف آرایی کردند و در پایان آبی پوشان ملاثانی با برتری یک بر صفر به دور بعدی رقابت ها صعود کردند.

نماینده ملاثانی در حالی به دور بعدی صعود کرد که پیش از این بسیاری از تیم های حاضر در لیگ دسته اول کشور انتقادات و اعتراضات زیادی نسبت به برخی رفتارهای عجیب این تیم در طول مسابقات دارند رفتاری که به نظر می رسد تبدیل به یک تاکتیک خاص در مسابقات برای آنها شده است و هر از چند گاهی نیز شاهد حواشی های متعدد در مسابقات این تیم تازه لیگ یکی شده هستیم. مربیان، بازیکنان و عوامل بسیاری از تیم ها معتقد هستند که این رفتارها بیشتر در لیگ های پایین تر و آماتور کشور رخ می دهد و انجام چنین حرکاتی آن هم در لیگی که از سوی فدراسیون تلاش می شود به لیگ حرفه ای نزدیک شود سبب شده است که کیفیت لیگ آزادگان پایین آمده و نظم و انضباط نیز در مسابقات از بین برود.

رضا هاشمی مدافع تیم فوتبال بادران در این خصوص و بازی مقابل تیم استقلال ملاثانی در گفتگو با خبرنگار دی اسپورت می گوید: استقلالی ها امروز رفتار حرفه ای در داخل زمین نداشتند بیرون زمین هم جو خوبی را ایجاد نکردند. در هر دقیقه از بازی که توپ را در اختیار می گرفتیم بازیکنان‌شان یکی پس از دیگری روی زمین می افتادند و سعی داشتند که وقت کشی کنند اگر شما تایم مفید بازی را حساب کنید ۲۰ دقیقه هم نمی شود شما دیگر ببینید چه اتفاقاتی درون زمین رقم زدند که فقط ۲۰ دقیقه می توان از تایم بازی را تایم مفید دانست! خدا را شکر بازی ها پخش زنده است و فیلمش نیز موجود است که همگان می توانند با دیدن فیلم بازی قضاوت خوب و منصفانه ای داشته باشند.

هاشمی در خصوص جنجال های کنار زمین که بیشتر از سوی نیمکت تیم میزبان شکل می گرفت بیان داشت: طوری رفتار می کنند که داور را تحت تاثیر قرار دهند اصلا بحثم روی صحنه مشکوک پنالتی نیست. منظورم کل بازی است که برای یک پرتاپ اوت ساده هم با داد و بیداد کنار زمین جنجال ایجاد می کردند. این مشکل را تنها ما نداشتیم هر تیمی که با استقلال ملاثانی بازی کرده از رفتارهای این تیم شاکی است اینکه بگویند بادرانی ها بازی را واگذار کرده و بهانه می آورند نه اصلا اینطور نیست. شما ببینید کدام تیم با آنها بازی کرده و از میزبانی‌شان ابراز رضایت داشته است؟ همه تیم ها نسبت به رفتارهای غیرحرفه ای این تیم شاکی بوده و هستند.

مدافع آبادانی تیم فوتبال بادران که سابقه عضویت و حضور با تیم صنعت نفت در رقابت های لیگ برتر را دارد افزود: من خودم بچه استان خوزستان هستم و به اینکه بچه این خطه از کشور هستم افتخار می کنم. همه ایران بازیکنان خوزستانی را به اسم بازیکن تکنیکی می شناسند اما ما امروز در زمین اصلا شاهد بازی فوتبال نبودیم. بیشتر شاهد حواشی و وقت کشی بودیم که به نظرم با این روند فوتبال خوزستان زیر سوال خواهد رفت.

وی ادامه داد: علاوه بر حواشی های ایجاد شده، کیفیت زمین هم مناسب نبود کیفیت زمین تختی اهواز افتضاح است و به درد تیم هایی مثل تیم ما که روی زمین کار می کنند نمی خورد. علاوه بر تیم ما سایر تیم ها نیز نسبت به کیفیت زمین تختی اهواز ابراز رضایت نکرده و اعتراض داشته اند.

هاشمی افزود: هدف شخص آقای عاشوری برای حضور تیم در جام حذفی این بود که بازیکنان جوان تیم فرصت بازی بدهند تا آنها بتوانند خودشان را نشان داده و ثابت کنند.

مدافع تیم فوتبال بادران گفت: این بازی برای ما تمام شد و از الان تلاش می کنیم به بازی های لیگ فکر کنیم. بازی بعدی‌مان در لیگ برای ما خیلی مهم است که امیدواریم ۳ امتیاز آن بازی را کسب کنیم.
ترند های روز